Strategija

Rugpjūčio 30-31 dienos bus skirtos šioms temoms:

  • Ko organizacija tikisi iš pardavimo vadovo?
  • Pardavimo vadovo funkcijos. 5 didžiausi pardavimo vadovo iššūkiai, valdant turimas pajėgas. Praktinės užduotys.
  • Kokią įtaką organizacijos tikslai ir strategija daro pardavimo pajėgų tikslams ir strategijai? Pardavimo strategijos parinkimas.
  • R.E.C. - praktikoje sėkmingai veikiantis pardavimo pajėgų efektyvumo valdymo modelis. Praktinės užduotys.
  • Segmentavimo kriterijų pasirinkimas ir klientų sąrašų sudarymas. Klientų segmentavimo matrica.
  • Veiklos tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams. Praktinės užduotys.
  • Kaip atpažinti ir atsirinkti pardavimo vadybininką?
  • Nuo nurodymo iki delegavimo: kaip parengti pardavimo vadybininką siekti ambicingų tikslų?
  • Pardavimo vadybininko kompetencijų ugdymas: ką iš tikrųjų reikia ugdyti? Praktinės užduotys.
  • Kaip kontroliuoti pardavimo vadybininkų veiklą, kad būtų išsaugotas jų entuziazmas ir didėtų pasitikėjimas savimi?
  • Kokius, kada ir kaip tinkamai atlikti pardavimo vadybininko veiklos vertinimo pokalbius?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos ženklai. Kaip juos skaityti?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos „reanimacijos“ pokalbiai.
  • Svarbiausi reikalavimai skatinimo sistemai. Praktinės užduotys.
  • Pardavimo padalinio valdymo veiksmų planas.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva