Komanda

Rugsėjo 14-15 dienos bus skirtos šioms temoms:

  • Kokių kompetencijų reikia profesionaliam pardavėjui?
  • Kaip pardavimo vadovui nustatyti pardavėjo esamų kompetencijų lygį?
  • Kaip pardavimo vadovui nustatyti pardavėjo kompetencijų ugdymo prioritetus?
  • Kaip pardavimo vadybininkui padėti suvokti jo tobulintinus pardavimo ir derybų įgūdžius?
  • Kokių kompetencijų ir nuostatų reikia pardavimo vadovui, ugdant profesionalius pardavėjus? Praktinės užduotys.
  • 5 žingsnių ugdymo dialogų modelis:
  • 1 žingsnis: stebėti situaciją
  • 2 žingsnis: suprasti situaciją
  • 3 žingsnis: suteikti grįžtamąjį ryšį
  • 4 žingsnis: sutarti tolesnius veiksmus
  • 5 žingsnis: įvertinti tobulėjimą. Praktinės užduotys
  • Kokias žinias ir pardavimo įgūdžius privalo turėti profesionalus pardavėjas?
  • Pardavimo proceso fazės.
  • Pardavimo vadovo veiksmai ir elgsena iki susitikimo su ugdomuoju pas klientą, susitikimo metu ir po susitikimo.
  • Pardavimo įgūdžių ugdymo formos naudojimas ugdymo metu. Praktinės pardavimo įgūdžių ugdymo užduotys.
  • Derybų procesas.
  • Pardavimo vadovo veiksmai ir elgsena iki susitikimo su ugdomuoju derybose su klientu, derybų metu ir po derybų.
  • Derybų įgūdžių ugdymo formos naudojimas ugdymo metu. Praktinės derybų ir derybų įgūdžių ugdymo užduotys.

Kurso medžiagos apibendrinimas.

Individualus ugdymo įgūdžių tobulinimo plano sudarymas.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva