Apie mokymus

Šie mokymai jums, jei esate:

  • pardavimo specialistas;
  • pardavimo projektų vadovas;
  • pardavimų skyriaus vadovas;
  • klientų vadybininkas;
  • klientų aptarnavimo specialistas.

Šiuose mokymuose:

  • ypatingai daug dėmesio skiriama psichologiniam pardavėjo pasirengimui: kaip išlaikyti vidinę motyvaciją ir entuziazmą, mobilizuotis ir parduoti daugiau;
  • dalyviai gauna įrankius, kuriuos savarankiškai taikant stiprinamas pardavėjo pasitikėjimas savimi;
  • teorijos ir praktinės patirties santykis yra maždaug 30:70. Taigi įgytas žinias čia pat taikysite praktiškai;
  • analizuosite tikras darbo situacijos ir patirtis parduodant;
  • pateikiamos idėjos, technikos ir principai iliustruojami konkrečiais pavyzdžiais, susijusiais su kasdieniniu darbu;
  • dalyviai supranta, kokią įtaką jų darbo rezultatams daro teigiamos nuostatos į parduodamus produktus, paslaugas ir atstovaujamą bendrovę.

Po mokymų:

  • jų dalyviai aktyviau bei drąsiau parduoda savo produktus ir paslaugas, nes supranta, kad didžia dalimi pardavimo rezultatai priklauso tik nuo jų pačių;
  • sustiprėja dalyvių motyvacija nuolat tobulėti profesinėje veikloje, būti geriausiais ir kelti aukštesnius asmeninius siekius;
  • dalyviai supranta psichologinio pasiruošimo ir nuostatų reikšmę parduodant produktus ir sprendimus, todėl atsiranda didesnis stimulas dirbti su savo požiūriu, užuot ieškojus kaltų;
  • dalyviai geriau supranta pardavimo darbuotojo profesijos išskirtinumus, pardavėjo, kaip labai svarbaus žmogaus, vaidmenį bendrovėje. Tai padeda jiems aktyviau bei drąsiau pardavinėti savo produktus ir paslaugas.

Grupėje jūsų bus daugiausiai 14.

Mokymus veda

Aida Baranauskaitė, „TMD Partners“ konsultantė, kuri yra aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė. Aida turi ilgametės aktyvaus asmeninio pardavimo darbo patirties.

Ji yra baigusi VIA Experientia (International Academy for Experiential Education), „Long-term Training Course to Process Experience Effectively“ mokymo programą ir yra sertifikuota vesti patyriminio mokymosi principais parengtus seminarus.

Aida kuria bei padeda įmonėms įsidiegti klientų aptarnavimo ir pardavimo standartus, padeda tobulinti pardavimo, papildomo pardavimo įgūdžius, moko konfliktų valdymo technikų.

Lektoriai

Aida Baranauskaitė
photo
Aida Baranauskaitė

Programa

08:45-09:00 Registracija
09:00 - 10:30

Įvadas

  • Pasiūlymų vertė klientų akimis: nuo ko ji priklauso?
  • Nuo ko priklauso duodamų nuolaidų dydis ir ar iš viso klientas pirks?
  • Produkto visuma: ką mes parduodame klientams? Ar tai ką siūlome savo klientams iš tikrųjų yra vertinga jiems?
  • Kaip panašius ar net identiškus produktus paversti išskirtiniais?
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva