Programa

Spalio 5 d., 2017 m.
08:45-09:00 Registracija
09:00 - 10:30
Vilnius

Įvadas

  • Pasiūlymų vertė klientų akimis: nuo ko ji priklauso?
  • Nuo ko priklauso duodamų nuolaidų dydis ir ar iš viso klientas pirks?
  • Produkto visuma: ką mes parduodame klientams? Ar tai ką siūlome savo klientams iš tikrųjų yra vertinga jiems?
  • Kaip panašius ar net identiškus produktus paversti išskirtiniais?
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Pardavimo psichologija

  • Psichologinio pasiruošimo svarba parduodant.
  • Kaip psichologiškai pasiruošti ir nusiteikti pardavimo veiksmams: padidinti pasitikėjimą savimi ir vidinę motyvaciją? Kaip išlaikyti teigiamą požiūrį ir pokalbio kontrolę sudėtingose situacijose?
  • Kaip likti motyvuotam kiekvieną dieną ir nuolat siekti aukščiausių rezultatų?

Praktinė užduotis: asmeninio psichologinio pasiruošimo testas.

12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Teigiamos nuostatos ir jų panaudojimas

  • Kaip teigiamos nuostatos į parduodamus produktus/paslaugas, atstovaujamą kompaniją, save ir klientus daro įtaką asmeniniams rezultatams?
  • Teigiamos ir neigiamos nuostatos klientų atžvilgiu. Kaip išprovokuoti teigiamą kliento reakciją?

Praktinė užduotis: teigiamų asmeninių nuostatų formavimas.

14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:30
Vilnius

Mintis - jausmas - veiksmas - rezultatas

  • Dėl ko tose pačiose organizacijose vieni pardavėjai pasiekia net keliasdešimt kartų daugiau nei kiti?
  • Kokios mano asmeninės ribos ir kaip jas peržengti?
  • Mano kaip pardavėjo stiprybių puoselėjimas.
  • Pardavėjas - stipriausias kliento požiūrių formuotojas.

Praktinė užduotis: mūsų minčių galios praktinis patyrimas.

Individualių įgūdžių tobulinimo veiksmų planas.

Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva