Archetipai prekės ženkluose

  • Įsigilinsite į Karlo Jungo 12 archetipų, išmoksite juos atpažinti prekės ženkluose ir taikyti patys
  • Gebėsite lengviau atpažinti vartotojų emocinius poreikius ir per tai efektyvinti prekės ženklo strategiją
  • Gausite įrankių, kurie jums padės kurti prasmingą ir išskirtinį prekės ženklą
Lapkričio 13 d.

„Corner“ viešbutis, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Apie mokymus

Archetipai yra mūsų ir mūsų vartotojų pasąmonės dalis, su kuria galima susipažinti giliau. Tai bendras vardiklis – įrankis, padedantis organizacijai sukurti prasmingą ir išskirtinį prekės ženklą, atsižvelgiant į vartotojų motyvacijas, emocinius poreikius. Juk linksmuoliui visada yra leidžiama daugiau negu išminčiui ar globėjui, - lygiai tos pačios gyvenimiškos taisyklės yra pritaikomos prekės ženklams. Mokymuose įsigilinsime į Karlo Jungo 12 archetipų ir išmoksime atpažinti juos prekės ženkluose, suprasti jų tarpusavio santykius, o praktinių užduočių metu analizuosime, kokia nauda vartotojams bei organizacijos darbuotojams.

Mokymų nauda:

  • Įgysite žinių, kurios padės stiprinti jūsų prekės ženklo emocinę pusę
  • Išmoksite atpažinti archetipus prekės ženkluose bei suprasite, kokie simboliai (komunikacija) stiprina archetipą, o kokie silpnina
  • Galėsite lengviau atpažinti vartotojų (ir organizacijos darbuotojų) emocinius poreikius, lūkesčius jūsų prekės ženklui, o tai padės kurti ir įgyvendinti prekės ženklo strategiją tiek išorėje, tiek viduje

Mokymai skirti:

  • Rinkodaros vadovams ar kitiems darbuotojams, kurie kuria ar vysto prekės ženklą.
  • Personalo ar vidinės komunikacijos vadovams, specialistams, kurie yra atsakingi ar daro įtaką organizacijos vidinei kultūrai ir nori perteikti prekės ženklo prasmę darbuotojams.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade – prekės ženklo pozicionavimo ekspertė, turinti 15 metų patirtį rinkos tyrimų srityje – SIC, MindShare, KANTAR TNS. Yra sulaukusi tarptautinio pripažinimo ir išrinkta tarp TOP50 pasaulyje talentingiausių tyrėjų prekės ženklo pozicionavimo srityje. Bet pati Daiva labiau mėgsta save vadinti prekės ženklų psichologe, kadangi prekės ženklai patiria daug emocinių sukrėtimų (keičiasi rinkodaros specialistai ar agentūros), jie  gyvena labai nestabiliame, konkurencingame pasaulyje, todėl išlaikyti vieningą prekės ženklo stuburą, išlikti sveiku – būna sunku. Tam reikia ne tik strategijos, bet ir gilesnio prekės ženklo suvokimo, gebėjimo vertinti situaciją kontekste. Todėl mokymuose bus gilinamasi į individualias situacijas tam, kad praktiškai suprastume, kokią įtaką jūsų veiksmai daro prekės ženklui ir ką reiktų daryti kitaip, kad jį sustiprintume.

Lektoriai

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
photo
Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
Prekės ženklo pozicionavimo ekspertė, turinti 15 metų patirtį rinkos tyrimų srityje – SIC, MindShare, KANTAR TNS.

Prekės ženklo pozicionavimo ekspertė, turinti 15 metų patirtį rinkos tyrimų srityje – SIC, MindShare, KANTAR TNS. Yra sulaukusi tarptautinio pripažinimo ir išrinkta tarp TOP50 pasaulyje talentingiausių tyrėjų prekės ženklo pozicionavimo srityje. Bet pati Daiva labiau mėgsta save vadinti prekės ženklų psichologe, kadangi prekės ženklai patiria daug emocinių sukrėtimų (keičiasi rinkodaros specialistai ar agentūros), jie  gyvena labai nestabiliame, konkurencingame pasaulyje, todėl išlaikyti vieningą prekės ženklo stuburą, išlikti sveiku – būna sunku. Tam reikia ne tik strategijos, bet ir gilesnio prekės ženklo suvokimo, gebėjimo vertinti situaciją kontekste.

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
Prekės ženklo pozicionavimo ekspertė, turinti 15 metų patirtį rinkos tyrimų srityje – SIC, MindShare, KANTAR TNS.

Programa

09:15-09:30 Registracija
09:30-11:30

Įvadas. Archetipų teorija

Kokie yra archetipai ir kaip jie pritaikomi prekės ženklams?

Kainos

Dalyvio mokestis 11 13

263.50 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Šis mokestis galioja iki spalio 15 d.

Dalyvio mokestis 11 13

248 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 279 Eur
Šis mokestis galioja, jei į mokymus registruojasi 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės iki spalio 15 d.

Dalyvio mokestis 11 13

217 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Šis dalyvio mokestis galioja įmonėms, kurios yra pelniusios „Gazelė 2017“ ir „Gazelė 2018“ vardą.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva