Programa

Rugsėjo 13 d.
09:15-09:30 Registracija
09:30-11:30
Vilnius

Įvadas. Archetipų teorija

Kokie yra archetipai ir kaip jie pritaikomi prekės ženklams?

11:30-11:45 Pertrauka
11:45-12:45
Vilnius

Prekės ženklo išskirtinumas

  • Kaip archetipai gali padėti sukurti prekės ženklo išskirtinumą
  • Kuris archetipas tinkamiausias jūsų prekės ženklui – kaip jį pasirinkti
  • Kaip surasti nišą naujam prekės ženklui

Grupinė užduotis - tarptautinių ir lietuviškų pavyzdžių analizė

12:45-13:30 Pietūs
13:30-15:30
Vilnius

Prekės ženklai konkurencinėje aplinkoje ir lūkesčiai jiems

  • Kaip archetipai gali padėti išlaikyti prekės ženklo stuburą, reaguoti į konkurentų veiksmus, provokacijas

Grupinė užduotis archetipų tarpusavio sąveikai suprasti

  • Kokius lūkesčius vartotojams (ir darbuotojams) sukuria skirtingi archetipai
  • Kaip emociniai poreikiai susiję su funkciniais

Praktinė užduotis – projekcinės technikos naudojimas

15:30-15:45 Pertrauka
15:45-16:45
Vilnius

Prekės ženklų komunikacijos dekodavimas

  • Kaip suprasti kokie archetipai naudojami komunikacijoje
  • Ką galima daryti kitaip, kad aiškiau perteikti žinutę vartotojui ir darbuotojui

Praktinė užduotis – reklamų analizė

16:45-17:15 Apibendrinimas
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva