Kaip tapti išskirtiniam savo profesijoje ir susikurti asmeninį prekės ženklą?

  • Mokysitės pristatyti savo unikalumą profesinėje veikloje
  • Sužinosite, kaip ir kokius įrankius naudojant formuoti ir komunikuoti savo autentišką įvaizdį
  • Sužinosite, kaip efektyviai komunikuoti savo prekės ženklą socialiniuose tinkluose
Lapkričio 6 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Apie mokymus

Šiuolaikiniame komunikacijos ir socialinių medijų pasaulyje visi esame matomi, turime socialinį profilį ir galime jį komunikuoti. Tačiau ne visi sugebame sąmoningai formuoti savo asmeninį prekinį ženklą (angl. Personal Brand) taip, kad jis mums padėtų sukurti profesionalų  įvaizdį, skatintų atpažįstamumą ir atvertų naujas galimybes.

Šių mokymų tikslas yra padėti dalyviams suformuoti išskirtinį asmeninį prekės ženklą, suderinti jį su komunikacijos turiniu socialiniuose tinkluose.

 

Mokymuose jūs:

  • išmoksite taikyti prekės ženklo formavimo principus praktikoje;
  • sužinosite, kaip ir kokius įrankius naudojant formuoti ir komunikuoti savo autentišką įvaizdį;
  • suvoksite savo išskirtinumą ir sužinosite, kaip jį pateikti konkurencingoje rinkoje;
  • susikursite savo prekinio ženklo pagrindus;
  • Mokysitės išreikšti savo unikalumą profesinėje veikloje;
  • įvertinsite savo komunikacijos turinį socialiniuose tinkluose.

Mokymai skirti:

  • Verslo ir pardavimų konsultantams
  • Lyderiams, norintiems suformuoti savo autentišką darbo stilių
  • Planuojantiems karjeros pokyčius ar ieškantiems naujų galimybių rinkoje
  • Viešoje erdvėje dirbantiems profesionalams
  • Investuojantiems į savo konkurencingumą
  • Visiems, kuriems aktualus jų asmeninis įvaizdis  

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 16. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

 

Mokymus veda

Eglė Elle Taurins – patyrusi mokymų trenerė, verslo konsultantė, vadovų mokymų programų autorė, sukaupusi virš 20 metų tarptautinę praktinio ir akademinio darbo patirtį Europoje, Azijoje ir Australijoje.  Šiuo metu ji bendradarbiauja su Swinburne’o universitetu Melburne (Australijoje), kur veda vadovų mokymus, yra magistrantūros strateginio modulio programos autorė. Be verslo magistrantūros studijų, ji įgijo rinkodaros, lyderystės, organizacinio koučingo aukštojo mokslo diplomus. Brand ID© modelio autorė. Konsultavo tokias įmones kaip „Toyota“, „Medibank“, turinčią 2700 darbuotojų Australijoje, NHP, turinčią 50 padalinių Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.

Eglė Elle Taurins yra sertifikuota verslo kompetencijų ugdymo ir vertinimo ekspertė, akredituota Emocinio intelekto GENOS specialistė, Tarptautinės koučingo federacijos (ICF) akredituota koučingo specialistė (PCC).

Lektoriai

Egle
photo
Egle

Eglė Elle Taurins
photo
Eglė Elle Taurins
Mokymų trenerė, verslo konsultantė, vadovų mokymų programų sudarytoja

Eglė yra patyrusi mokymų trenerė, verslo konsultantė, vadovų mokymų programų sudarytoja, sukaupusi virš 20 metų tarptautinę praktinio ir akademinio darbo patirtį Europoje, Azijoje ir Australijoje.  Šiuo metu ji bendradarbiauja su Swinburne’o universitetu Melburne (Australijoje), kur veda vadovų mokymus, yra magistrantūros strateginio modulio programos sudarytoja. Be verslo magistrantūros studijų, ji įgijo rinkodaros, lyderystės, organizacinio koučingo aukštojo mokslo diplomus. Brand ID© modelio autorė. Konsultavo tokias įmones kaip „Toyota“, „Medibank“, turinčią 2700 darbuotojų Australijoje, NHP, turinčią 50 padalinių Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.

Eglė Elle Taurins
Mokymų trenerė, verslo konsultantė, vadovų mokymų programų sudarytoja

Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Asmeninio prekės ženklo principų taikymas

  • Prekės ženklo pranašumai karjeroje
  • Asmeninio prekės ženklo sandara ir formavimo principai
  • Kaip žinoti, kaip mane mato kiti? Žvilgsnis į save kitų akimis
  • Asmens pozicionavimas konkurencinėje aplinkoje (praktinis įrankių taikymas)

Dalyviai grupėje ir individualiai mokysis panaudoti prekės ženklo valdymo įrankius (Perceptual Map, Brand Wheel, 360º) ir atliks praktines užduotis. 

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks lapkričio 6 d.)

370 Eur

+ PVM
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva