Programa

Lapkričio 6 d.
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00
Vilnius

Asmeninio prekės ženklo principų taikymas

  • Prekės ženklo pranašumai karjeroje
  • Asmeninio prekės ženklo sandara ir formavimo principai
  • Kaip žinoti, kaip mane mato kiti? Žvilgsnis į save kitų akimis
  • Asmens pozicionavimas konkurencinėje aplinkoje (praktinis įrankių taikymas)

Dalyviai grupėje ir individualiai mokysis panaudoti prekės ženklo valdymo įrankius (Perceptual Map, Brand Wheel, 360º) ir atliks praktines užduotis. 

11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–13:00
Vilnius

Asmeninio prekės ženklo formavimas

  • Kodėl asmeninis prekės ženklas turi būti autentiškas?
  • Brand ID© modelis ir žingsnių eiliškumo svarba    
  • Asmeninio prekės ženklo atributai ir jų panaudojimas
  • Kritinių gyvenimo momentų įgalinimas asmeniniame prekės ženkle
  • Kaip suderinti savo unikalumą, gyvenimo siekius ir savo prekės ženklą?

Taikysite Brand ID© modelį, pagal kurį suformuosite savo asmeninį prekės ženklą.

13:00–13:45 Pietūs
13:45–15:30
Vilnius

Asmeninio prekės ženklo vystymas

  • Asmeninis prekės ženklas karjeros potencialui (praktinė individuali užduotis savo prekės ženklui)
  • Pažinčių tinklo kūrimas
  • Esamo prekės ženklo įtakos stiprumo rinkoje įsivertinimas
  • Tapatybės, įvaizdžio ir karjeros derinimo iššūkiai

Rinkodaros strategijos įrankio TOWS taikymas kuriant asmeninį prekės ženklą.  

15:30–15:45 Kavos pertrauka
15:45–17:00
Vilnius

Asmeninio prekės ženklo komunikacija siekiant maksimalios įtakos

  • Kaip pristatyti savo unikalumą profesiniame kontekste
  • Komunikacijos žinučių socialiniuose tinkluose („LinkedIn“, „Instagram“, „Facebook“) įsivertinimas Tipinės klaidos ir kaip jų išvengti
  • Tolesnis žinių pritaikymas: kaip įdiegti pagrindines dienos įžvalgas savo ženklodaroje
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva