Vebinaro vaizdo įrašas. Darbas su sunkiais klientais

  • Išgirsite, kokios frazės padeda sunkaus dialogo metu
  • Išmoksite išlikti ramūs, kai esate nepagrįstai kaltinami
  • Suprasite, ką valdyti konflikto metu – save ar klientą

Vebinare išgirsite:

  • Kaip išlikti ramiam, kai esi nepagrįstai kaltinamas?
  • Kokios frazės padeda sunkaus dialogo metu?
  • Kada kyla konfliktai ir nepasitenkinimas?
  • Ką valdyti konflikto metu – save ar klientą?
  • Kokia pykčio, susierzinimo fiziologinė ir psichologinė paskirtis?

Sudėtingos situacijos darbe su klientais: ką valdyti save ar klientus?

  • Klientų aptarnavimo ir įmonės pelningumo ryšys
  • Aplinkybės, kuriose atsiranda konfliktai ir nepasitenkinimas
  • Šv. Trejybė ir jos sudedamosios dalys sudėtingose situacijose su klientais

Deividas Rafanavičius,  „TMD partners“ konsultantas ir partneris, klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo specialistas

Ar įmanoma įtikinti pyktį?

  • Kokia pykčio, susierzinimo fiziologinė ir psichologinė paskirtis?
  • Kaip išlikti ramiam, kai esi nepagrįstai kaltinamas?
  • Kokios frazės padeda sunkaus dialogo metu?

Rima Vanagė, organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Kaip nepakliūti į sudėtingas situacijas su klientais ir kaip sėkmingai iš jų išeiti?

  • Kokie metodai padeda išspręsti sunkias skituacijas?
  • Rūpestis ir atvirumas vs emocijų valdymas. Kaip grįžti į konstruktyvų bendravimą?

Tomas Petrauskas, „Swedbank“ tarptautinių klientų skyriaus vadovas, stambių verslo klientų departamentas

Lektoriai

Deividas Rafanavičius
photo
Deividas Rafanavičius
„TMD partners“ konsultantas ir partneris, klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo specialistas

Deividas Rafanavičius
„TMD partners“ konsultantas ir partneris, klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo specialistas
Rima Vanagė
photo
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.
Tomas Petrauskas
photo
Tomas Petrauskas
„Swedbank“ tarptautinių klientų skyriaus vadovas, stambių verslo klientų departamentas

Tomas Petrauskas
„Swedbank“ tarptautinių klientų skyriaus vadovas, stambių verslo klientų departamentas

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva