Darbuotojų įsitraukimas: kaip jį pamatuoti ir auginti

  • Sužinosite, kokios yra populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos
  • Sužinosite, ką organizacijos turi užtikrinti norėdamos padėti darbuotojams atskleisti savo potencialą
  • Apžvelgsime ir naujausias tendencijas bei kryptis darbuotojų grįžtamojo ryšio vertinimo srityje
Spalio 24–25 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Apie mokymus:

Mokymuose:

  • Sužinosite, kaip užtikrinti, kad jūsų investicija į darbuotojų įsitraukimo programas kuo svariau prisidėtų prie organizacijos veiklos efektyvumo ir padėtų pasiekti geresnių rezultatų, užtikrinti darbuotojų motyvaciją ir juos išlaikyti
  • Daug dėmesio bus skiriama veiksmų planavimo etapui ir vadovų vaidmeniui jame
  • Apžvelgsime ir naujausias tendencijas bei kryptis darbuotojų grįžtamojo ryšio vertinimo srityje, taip pat tai, ką organizacijos turi užtikrinti norėdamos padėti darbuotojams atskleisti savo potencialą

Nauda jums:

  • Sužinosite, kokios yra populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos
  • Išmoksite suformuluoti jums tinkančius darbuotojų įsitraukimo programos tikslus
  • Sužinosite, kokią tyrimų formą, metodiką pasirinkti
  • Išgirsite, kaip užtikrinti darbuotojų interesą dalyvauti apklausoje
  • Išmoksite interpretuoti tyrimo rezultatus ir juos panaudoti tyrimo veiksmų planui

Šie mokymai bus naudingi tiek jau turintiems patirtį vykdant darbuotojų apklausas, tiek ir tiems, kurie dar tik ketina tai daryti.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviai turės galimybę parengti individualų įsitraukimo tyrimo įgyvendinimo planą savo įmonei. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Eligijus Kajieta

yra valdymo ekspertas, turintis gilią specializaciją organizacijų efektyvumo, darbuotojų įsitraukimo ir atlyginimų valdymo srityse. Organizacinių tyrimų projektus vykdo nuo 2004 m. tiek tarptautinėse įmonėse, turinčiose darbuotojų daugiau nei 20-yje šalių, tiek lietuviško kapitalo įmonių grupėse ar mažose įmonėse.

Eligijus patirtį sukaupė būdamas vidaus darbuotoju, atsakingu už tęstinę net 3 metus trunkančią darbuotojų įsitraukimo programą, o vėliau vykdydamas projektus kaip išorinis konsultantas.

Pastaruosius 9 metus Eligijus vadovavo Baltijos ir Skandinavijos šalių padaliniams tarptautinėje žmogiškojo kapitalo konsultacijų bendrovėje „Korn Ferry / Hay Group“, kuri yra darbuotojų įsitraukimo tyrimų ir konsultacijų lyderė.

Lektoriai

Eligijus Kajieta
photo
Eligijus Kajieta

Yra valdymo ekspertas, turintis gilią specializaciją organizacijų efektyvumo, darbuotojų įsitraukimo ir atlyginimų valdymo srityse. Organizacinių tyrimų projektus vykdo nuo 2004 m. tiek tarptautinėse įmonėse, turinčiose darbuotojų daugiau nei 20-yje šalių, tiek lietuviško kapitalo įmonių grupėse ar mažose įmonėse.

Eligijus patirtį sukaupė būdamas vidaus darbuotoju, atsakingu už tęstinę net 3 metus trunkančią darbuotojų įsitraukimo programą, o vėliau vykdydamas projektus kaip išorinis konsultantas.

Pastaruosius 9 metus Eligijus vadovavo Baltijos ir Skandinavijos šalių padaliniams tarptautinėje žmogiškojo kapitalo konsultacijų bendrovėje „Korn Ferry / Hay Group“, kuri yra darbuotojų įsitraukimo tyrimų ir konsultacijų lyderė.

Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Darbuotojų įsitraukimo vertė ir tendencijos

  • Kas yra darbuotojų įsitraukimas? Kaip jis apibrėžiamas ir kodėl jis svarbus įmonėms?
  • Populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos. Kiek tai yra mokslas? Ar tai tiesiog apklausa?
  • Kaip darbuotojų įsitraukimas kuria vertę įmonei?
  • Darbuotojų įsitraukimo matavimo kritika – iš kur tai atsiranda?
  • Kokios naujienos, nauji požiūriai renkant ir vertinant darbuotojų grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip kintantis darbuotojo gyvavimo ciklas veikia įsitraukimo tyrimus?
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Tyrimo vykdymas

  • Kaip užtikrinti darbuotojų interesą dalyvauti apklausoje?
  • Kokius apklausos būdus pasirinkti – popierinės anketos, internetiniai klausimynai, balsavimo stendai?
  • Kaip ilgai reikėtų rinkti atsakymus? Kaip dažnai priminti?

Tyrimo rezultatų analizė ir pateikimas

  • Kaip pasirinkti tyrimo rezultatų pateikimo formas? Kas turi matyti visas detales, o kas tik apibendrintą informaciją?
  • Kaip, kam ir kada komunikuoti rezultatus?

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymų pradžia spalio 24–25 d.)

558 Eur

+ PVM Įprasta kaina 620 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki rugsėjo 30 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva