Darbuotojų įsitraukimas: kaip jį pamatuoti ir auginti

  • Išgirsite, kaip užtikrinti, kad jūsų investicija į darbuotojų įsitraukimo programas kuo svariau prisidėtų prie organizacijos veiklos efektyvumo
  • Sužinosite, kokios yra populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos
  • Sužinosite, ką organizacijos turi užtikrinti norėdamos padėti darbuotojams atskleisti savo potencialą
Balandžio 10–11 d.
„Corner“ viešbutis, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Apie mokymus:

Darbuotojų grįžtamojo ryšio rinkimas jau tapo integruotu veiklos gerinimo procesu. Aukšto darbuotojų įsitraukimo verte neabejoja net didžiausi skeptikai. Tai padeda išlaikyti darbuotojus, pasiekti geresnių rezultatų ir dažnai net mažiau išleidžiant atlyginimams, nei toms kompanijoms, kurių darbuotojų įsitraukimas žemas. 

Mokymuose apžvelgsime, kaip užtikrinti, kad jūsų investicija į darbuotojų įsitraukimo programas kuo svariau prisidėtų prie organizacijos veiklos efektyvumo ir padėtų pasiekti geresnių rezultatų, užtikrinti darbuotojų motyvaciją ir juos išlaikyti. Daug dėmesio bus skiriama veiksmų planavimo etapui ir vadovų vaidmeniui jame.

Šie mokymai bus naudingi tiek jau turintiems patirtį vykdant darbuotojų apklausas, tiek ir tiems, kurie dar tik ketina tai daryti.

Mokymų medžiaga paremta praktine patirtimi, todėl bus pateikta daug realių pavyzdžių. Be to, apžvelgsime ir naujausias tendencijas bei kryptis darbuotojų grįžtamojo ryšio vertinimo srityje, taip pat tai, ką organizacijos turi užtikrinti norėdamos padėti darbuotojams atskleisti savo potencialą.

Jūs išgirsite:

  • Kokios yra populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos?
  • Kaip suformuluoti Jums tinkančius darbuotojų įsitraukimo programos tikslus?
  • Kokią tyrimų formą, metodiką pasirinkti?
  • Kaip užtikrinti darbuotojų interesą dalyvauti apklausoje?
  • Kaip interpretuoti tyrimo rezultatus ir juos panaudoti tyrimo veiksmų planui?

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Eligijus Kajieta

yra valdymo ekspertas, turintis gilią specializaciją organizacijų efektyvumo, darbuotojų įsitraukimo ir atlyginimų valdymo srityse. Organizacinių tyrimų projektus vykdo nuo 2004 m. tiek tarptautinėse įmonėse, turinčiose darbuotojų daugiau nei 20-yje šalių, tiek lietuviško kapitalo įmonių grupėse ar mažose įmonėse.

Eligijus patirtį sukaupė būdamas vidaus darbuotoju, atsakingu už tęstinę net 3 metus trunkančią darbuotojų įsitraukimo programą, o vėliau vykdydamas projektus kaip išorinis konsultantas.

Pastaruosius 9 metus Eligijus vadovavo Baltijos ir Skandinavijos šalių padaliniams tarptautinėje žmogiškojo kapitalo konsultacijų bendrovėje „Korn Ferry / Hay Group“, kuri yra darbuotojų įsitraukimo tyrimų ir konsultacijų lyderė.

Lektoriai

Eligijus Kajieta
photo
Eligijus Kajieta

Yra valdymo ekspertas, turintis gilią specializaciją organizacijų efektyvumo, darbuotojų įsitraukimo ir atlyginimų valdymo srityse. Organizacinių tyrimų projektus vykdo nuo 2004 m. tiek tarptautinėse įmonėse, turinčiose darbuotojų daugiau nei 20-yje šalių, tiek lietuviško kapitalo įmonių grupėse ar mažose įmonėse.

Eligijus patirtį sukaupė būdamas vidaus darbuotoju, atsakingu už tęstinę net 3 metus trunkančią darbuotojų įsitraukimo programą, o vėliau vykdydamas projektus kaip išorinis konsultantas.

Pastaruosius 9 metus Eligijus vadovavo Baltijos ir Skandinavijos šalių padaliniams tarptautinėje žmogiškojo kapitalo konsultacijų bendrovėje „Korn Ferry / Hay Group“, kuri yra darbuotojų įsitraukimo tyrimų ir konsultacijų lyderė.

Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Darbuotojų įsitraukimo vertė ir tendencijos

  • Kas yra darbuotojų įsitraukimas? Kaip jis apibrėžiamas ir kodėl jis svarbus įmonėms?
  • Populiariausios darbuotojų įsitraukimo matavimo metodikos. Kiek tai yra mokslas? Ar tai tiesiog apklausa?
  • Kaip darbuotojų įsitraukimas kuria vertę įmonei?
  • Darbuotojų įsitraukimo matavimo kritika – iš kur tai atsiranda?
  • Kokios naujienos, nauji požiūriai renkant ir vertinant darbuotojų grįžtamąjį ryšį?
  • Kaip kintantis darbuotojo gyvavimo ciklas veikia įsitraukimo tyrimus?
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Tyrimo vykdymas

  • Kaip užtikrinti darbuotojų interesą dalyvauti apklausoje?
  • Kokius apklausos būdus pasirinkti – popierinės anketos, internetiniai klausimynai, balsavimo stendai?
  • Kaip ilgai reikėtų rinkti atsakymus? Kaip dažnai priminti?

Tyrimo rezultatų analizė ir pateikimas

  • Kaip pasirinkti tyrimo rezultatų pateikimo formas? Kas turi matyti visas detales, o kas tik apibendrintą informaciją?
  • Kaip, kam ir kada komunikuoti rezultatus?

Kaina

Dalyvio mokestis 04 10 – 11

620 Eur

+ PVM
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva