Programa

9.15–09.30 Registracija
9.30–11.00
Vilnius

Ugdančio vadovo vaidmuo: papildomas darbas už kurį niekas nemoka ar būtinybė?

  • Kaip keičiasi lūkesčiai vadovams – nuo vadovo-vadybininko iki vadovo-mentoriaus?
  • Kokie yra mitai apie ugdymą ir kada nereikia ugdyti žmonių?
  • Ugdymo instrumentų asortimentas – nuo instrukcijų iki koučingo.
  • Kuo ugdymas darbe panašus ir skiriasi nuo psichologinio konsultavimo?
  • Esminės ugdančiojo vadovo kompetencijos: ką reikia išmoti ir ko atsisakyti?
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–13.00
Vilnius

Kaip praktiškai atrodo įkvepiantis pokalbis: gyva ugdymo pokalbio demonstracija

  • Ugdomojo pokalbio demonstracija auditorijoje (atlieka lektorius)
  • Pokalbio aptarimas pagal pateiktas ugdymo pokalbių valdymo kompetencijas
13.00–13.45 Pietūs
13.45–15.15
Vilnius

Kaip vesti įkvepiančius pokalbius: treniruotės su realiais sprendimais

  • Savarankiška ugdymo praktika grupelėse su vedančiuoju, pašnekovu ir stebėtoju
  • Lektoriaus grįžtamasis ryšys pagal ugdymo kompetencijas
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00
Vilnius

Kaip vesti įkvepiančius pokalbius: treniruotės su realiais sprendimais (tęsinys)

  • Savarankiška ugdymo praktika grupelėse su vedančiuoju, pašnekovu ir stebėtoju
  • Lektoriaus grįžtamasis ryšys pagal ugdymo kompetencijas

 

9.15–9.30 Registracija
9.30–11.00
Vilnius

Ar jau mokame vesti įkvepiantį pokalbį? Dalyvių pokalbio demonstracija

  • Ugdymo pokalbio demonstracija auditorijoje (atlieka dalyviai)
  • Ugdymo pokalbio aptarimas
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–13.00
Vilnius

Įkvepiantys pokalbiai darbe: kaip integruoti ugdymo metodus į darbinį bendravimą?

  • Ugdymo taikymas darbe: pokalbis su darbuotoju aptariant jo veiklos rezultatus (metinius, ketvirtinius ar einamuosius)
  • Pokalbio valdymo technikos ir metodai
  • Kaip pasiekti įsitraukimą šiame pokalbyje?
  • Kaip kalbėti su neatsiveriančiu žmogumi?
  • Kaip įveikti pasipriešinimą ir kaltinimus?
13.00–13.45 Pietūs
13.45–15.15
Vilnius

Kaip kurti gerą santykį su darbuotojais ir natūraliai ugdyti?

  • Kaip taikyti ugdymo technikas natūraliai: autentiškumo formulė ir savęs analizė
  • Kaip išvengti psichologinių žaidimų pokalbiuoe: dramos trikampis

 

15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00
Vilnius

Įkvepiantys pokalbiai darbe: kaip integruoti ugdymo metodus į darbinį bendravimą?

  • Ugdymo taikymas darbe: pokalbis išsakant lūkesčius bei grįžtamąjį ryšį
  • Kaip kalbėti, kad lūkestis būtų išgirstas ir priimtas?
  • Kaip susitarti, kad išsakytas lūkestis būtų įgyvendintas?
  • Kaip padidinti norą keistis ir kokias temas dėl to paliesti?
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva