Besikeičianti organizacijų kultūra keičia ir žmonių lūkesčius vadovams bei kolegoms. Šiandien vadovai turi gebėti įgalinti darbuotojus priimti sprendimus ir veikti savarankiškai.
Jeigu anksčiau vadovai buvo „vadybininkais“, šiandien to nepakanka – reikia būti „mentoriais“ ir „ugdytojais“. Toks vaidmenų pokytis reikalauja naujų kompetencijų – vadovai turi mokėti formuluoti mąstymą skatinančius klausimus, klausytis ir sumaniai valdyti pokalbių su darbuotojais procesą.
Jūs ne tik mokysitės, kaip ugdyti žmones, tačiau ir praktiškai išbandysite ugdymo metodikų taikymą tokiuose pokalbiuose kaip metinis veiklos vertinimas, ketvirčio rezultatų aptarimas, kasdienis problemų sprendimas, pokalbis apie motyvaciją, komandos mokymosi patirčių įvertinimas, grįžtamojo ryšio teikimas bei lūkesčių kitiems išsakymas.
Po šių mokymų jūs mokėsite
- Atskirti, kas yra geras ugdymas darbe
- Taikyti skirtingas ugdymo metodikas – nuo instruktavimo iki koučingo
- Formuluoti taiklius, mąstymą stimuliuojančius klausimus be išankstinių prielaidų
- Laisvai, kantriai ir netrukdomai klausytis pašnekovų
- Efektyviai valdyti ugdymo pokalbių procesą, kad pokalbis būtų rezultatyvus
- Kurti ugdymui reikalingą santykį, kuris pagrįstas jūsų autentiškumu ir pasitikėjimu
- Valdyti sunkius pokalbius, kuriuose žmonės neįsitraukia ar nėra su jumis atviri
Mokymai skirti
- Vidurinės ir aukščiausios grandies vadovams, komandų lyderiams
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 15. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.