Programa

13.00–14.30

Administracijos specialistų tikslai ir rodikliai

  • Kodėl būti geru specialistų nebegana? Ko iš manęs tikisi organizacija, vadovai ir kolegos?
  • Administracinio darbo tikslai ir rodikliai: kaip pamatuoti tai, kas nepamatuojama?
  • Ką matuoti dažniau – rezultatą ar progresą?  „Kanban“ lenta, projektų ir procesų, rizikų valdymo ir kiti vizualiniai sprendimai
  • Diskusija ir praktinis pratimas
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–16.30

Administracijos „klientai“

  • Išorinio ir vidinio kliento lūkesčiai ir „vidiniai susitarimai“   
  • Kokiais būdais šiuos lūkesčius efektyviai įgyvendinti (per procesų ir dokumentų standartizavimą) – praktiniai pavyzdžiai
  • Kaip visa tai susieti su kasdieniu veiklos valdymu?
  • Diskusija ir praktinis pratimas
13.00–14.30

Efektyvi darbotvarkė – efektyvus darbuotojas

  • Kokia asmeninio produktyvumo įtaka padalinio efektyvumui?
  • „Dienos fotografija“ ir darbotvarkės standartizavimas leidžia pamatyti tolimesnio tobulinimo kryptis. Praktiniai pavyzdžiai
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–16.30

Efektyvi darbotvarkė – efektyvus darbuotojas

  • Kiek „etatų“ mums iš tikrųjų reikia?
  • Darbas grupėse ir praktinis pratimas
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva