Efektyvus darbas su kūrybinėmis ir komunikacijos agentūromis

  • Išgirsite, kada geriau samdyti agentūras, o kada - pasikliauti vidiniais resursais
  • Galėsite geriau pasirengti agentūrų atrankos konkursams, juos organizuoti ir vertinti rezultatus
  • Sužinosite, į ką atkreipti dėmesį pasirašant bendradarbiavimo sutartis ir projektų sąmatas
Lapkričio 8 d.
Vilnius

Apie mokymus

Dauguma į klientą orientuotų organizacijų, kuriose rinkodara, komunikacija ir ryšiai su visuomene vaidina svarbų vaidmenį, neišsiverčia be išorinių agentūrų paslaugų. Net ir geriausia įmonės komanda negali visko mokėti ir pati įgyvendinti visų projektų. Pasikeitus rinkos poreikiams, ištikus krizei ar norint vystyti verslą, į pagalbą verta pasitelkti savo srities profesionalus iš išorės. Svarbu išmokti dirbti su agentūromis, atsirinkti kiek, kokių ir kokia apimtimi jų paslaugų reikia, kad šis bendradarbiavimas būtų efektyvus, spręstų verslo problemas ir kurtų vertę. Kaip paskirstyti darbus tarp agentūrų ir vidinių resursų? Kaip organizuoti kūrybinius konkursus, kaip susikalbėti su agentūrų žmonėmis ir gauti tai, ko tikimės? Kaip išlaikyti ilgalaikius santykius su agentūromis, norint pasiekti geriausių rezultatų nešvaistant įmonės biudžeto?

Mokymų nauda

  • Įvertinsite, kokie jūsų verslo poreikiai įvairių agentūrų paslaugoms, kada geriau samdyti agentūras, o kada - pasikliauti vidiniais resursais.
  • Galėsite geriau pasirengti agentūrų atrankos konkursams, juos organizuoti ir vertinti rezultatus.
  • Sužinosite, į ką atkreipti dėmesį pasirašant bendradarbiavimo sutartis ir projektų sąmatas.
  • Išmoksite paruošti efektyvų brief‘ą.
  • Geriau suprasite agentūrų vidinius procesus.
  • Kartu ieškosime atsakymų, kaip efektyviai organizuoti darbus, pasiekti geriausių rezultatų ir gauti ilgalaikę vertę dirbant su agentūromis.

Mokymai skirti:

  • Rinkodaros vadovams, prekių ženklų vadovams, įmonių komunikacijos specialistams.
  • Visiems, kurie naudojasi arba ketina naudotis išorinių agentūrų paslaugomis.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Gediminas Judzentas – AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, komunikacijos ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA architektų, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekės ženklo kūrime, vadovavęs jo įvedimui į rinką ir prisidėjęs prie įmonės transformacijos bei plėtros. AUGA prekės ženklas buvo ne kartą apdovanotas už pakuočių dizaino sprendimus, per trumpą laiką pasiekė aukštus vartotojų žinomumo ir lojalumo rodiklius - šie rezultatai neatsiejami nuo sėkmingo bendradarbiavimo su kūrybos ir komunikacijos agentūromis.

Lektoriai

Gediminas Judzentas
photo
Gediminas Judzentas
AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas

AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, komunikacijos ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA architektų, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekės ženklo kūrime, vadovavęs jo įvedimui į rinką ir prisidėjęs prie įmonės transformacijos bei plėtros. AUGA prekės ženklas buvo ne kartą apdovanotas už pakuočių dizaino sprendimus, per trumpą laiką pasiekė aukštus vartotojų žinomumo ir lojalumo rodiklius - šie rezultatai neatsiejami nuo sėkmingo bendradarbiavimo su kūrybos ir komunikacijos agentūromis.

Gediminas Judzentas
AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas

Programa

09:15-09:30 Registracija
09:30-11:00

Jūsų verslo poreikiai ir agentūrų paslaugų spektras

  • Kūrybos ir komunikacijos agentūrų įvairovė bei specializacija.
  • Kokių agentūrų paslaugų reikia įmonei?
  • Vidiniai resursai, agentūrų paslaugos, kitos alternatyvos.

Diskusija. Praktinė užduotis.

Kainos

Dalyvio mokestis 11 08

263.50 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Speciali kaina galioja iki spalio 31 dienos.

Dalyvio mokestis 11 08

248 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 279 Eur
Speciali kaina galioja, jei į mokymus registruojasi 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės iki spalio 31 dienos.

Dalyvio mokestis 11 08

217 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Šis dalyvio mokestis galioja įmonėms, kurios yra pelniusios „Gazelė 2017“ ir „Gazelė 2018“ vardą.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva