Programa

Rugpjūčio 27 d.
09:00–09:30 Dalyvių registracija
09:30–11:00

Pasiruošimas, segmentacija, naudos, poreikiai

  • Kokių sąlygų reikia, kad greito pardavimo metodika veiktų ir kada nerekomenduojama jos taikyti?
  • Pasiruošimo svarba įtaigiam pokalbiui.
  • Klausimai, į kuriuos turime turėti atsakymus iki pokalbio pradžios.
  • Klientų segmentai - jų esminės problemos, kurias mes sprendžiame. Naudos, kurias klientai gauna įsigiję mūsų sprendimus.
  • Praktinė užduotis: darbas grupės.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45

Greito ir įtaigaus pokalbio algoritmų treniruotės

  • Kaip paruošti klientą pokalbiui apie jo problemas?
  • Kaip saugiai, nesukeliant pasipriešinimo užtvirtinti kliento dabar turimus sunkumus, kuriuos gali spręsti jūsų turimi produktai ir paslaugos?
  • Kaip klientui įrodyti, jog jo turima problema tikrai jums yra svarbi ir ją galite padėti išspręsti?
  • Situacinių ir probleminių klausimų svarba. Kokias klaidas daro pardavėjai užduodami šio tipo klausimus? 
  • Sprendimo pateikimo 4P algoritmas. Viso pokalbio valdymo algoritmas: Situacija - problema - sprendimas - kvietimas veikti.
  • Praktinė užduotis: video treniruotės problemos išgryninimui, sprendimo suformulavimui (4P algoritmas) ir visam įtaigos pokalbio valdymui.
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:00

„Elevator Pitch“ treniruotės

  • Kodėl vieniems pardavėjams klientą įtikinti pavyksta pirmo susitikimo metu, o kitiems prireikia net kelių metų?
  • Kaip per vieną minutę įtikinti klientą, jog jūs - pirmo pasirinkimo organizacija/pardavėjas? 
  • „Elevator pitch” žingsniai ir pritaikomumas.
  • Praktinė užduotis: „Elevator pitch” metodo asmeninė treniruotė
15:00–15:15 Kavos pertrauka
15:15–17:00

Apibendrinimas

  • 3 dalykai, kuriuos po programos padarysiu jau rytoj. 
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva