Programa

Spalio 22 d.
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00
Viešbutis „Urbihop“

Grįžtamojo ryšio svarba ir nauda

  • Kodėl svarbu kurti grįžtamojo ryšio kultūrą organizacijoje?
  • Grįžtamojo ryšio įtaka darbuotojų įsitraukimui ir motyvacijai.
  • Grįžtamojo ryšio tipai, kada kurį taikyti.
  • Kas lemia mūsų reakcijas ir jausmus sunkiuose pokalbiuose (E. Berne Ego rolės) ir kaip tai valdyti.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45
Viešbutis „Urbihop“

Grįžtamojo ryšio teikimas

  • Grįžtamojo ryšio teikimo gairės. Kaip pasiruošti?
  • Patarimai kaip suteikti kokybišką grįžtamąjį ryšį, kuris skatintų darbuotojų augimą ir tobulėjimą.
  • Dažniausiai daromos klaidos ir kaip jų išvengti.
  • Kaip išsakyti kritiką ir jaustis komfortiškai?
13:00–13:45 Pietūs
13:45–15:15
Viešbutis „Urbihop“

Kaip išgirsti kitą ir būti išgirstam? Aktyvus klausymas.

  • Aktyvus klausymas, jo nauda darbe ir kasdieniniame gyvenime.
  • Jausmų svarba ir gebėjimas juos atpažinti.
  • Pilkosios zonos – apie ką nedrįstame kalbėti komandose.
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00
Viešbutis „Urbihop“

Grįžtamojo ryšio gavimas

  • Kaip paprašyti grįžtamojo ryšio?
  • Grįžtamojo ryšio priėmimo procesas.
  • Kaip išmokti priimti kritiką ir tai panaudoti asmeniniam tobulėjimui?
  • Dienos aptarimas ir išmoktų įgūdžių taikymo praktikoje planas.

Visų mokymų metu atliksite praktines užduotis, išbandysite siūlomus įrankius ir patarimus praktiškai. Diskutuosite ir dalinsitės patirtimi su kitais mokymų dalyviais.

 

Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva