„Growth Hacking“: efektyvesnis verslo auginimas

  • Sukursite „Growth Hacking“ modelį savo verslui
  • Išgirsite, kaip pritraukti daugiau potencialių pirkėjų
  • „Growth Hacking“ ekspertas, reklaminių tekstų kūrėjas ir dizaineris pasidalys patarimais ir įvertins dabartinę jūsų įmonės situaciją
Balandžio 4 ir 11 d.
„Corner“ viešbutis, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Apie mokymus

Marketingas kasdien evoliucionuoja ir keičiasi, todėl visada išlieka efektyvesnių marketingo metodikų poreikis. Growth Hacking metodologija yra paremta analitika, apimančia visą kliento kelionę. Growth Hacking šiuolaikiniame skaitmeninės transformacijos ir vartotojų elgsenos pokyčių pasaulyje užtikrina verslui didžiausią investicijų grąžą ir kuria konkurencinį pranašumą.

Mokymuose, padedant Growth Hacking agentūrai, peržiūrėsite efektyviausias potencialių pirkėjų pritraukimo, konversijų optimizavimo ir pirkėjų išsaugojimo taktikas. Growth Hacking ekspertas, reklaminių tekstų kūrėjas ir dizaineris pasidalys patarimais ir įvertins dabartinę jūsų verslo situaciją.

Mokymuose jūs:

  • Sukursite Growth Hacking modelį savo verslui
  • Sužinosite, kokios komandos ir įgūdžių reikia greitam augimui pasiekti
  • Sužinosite, kaip pritraukti daugiau potencialių pirkėjų
  • Išgirsite, kaip išsaugoti daugiau esamų klientų
  • Sužinosite, kaip parduoti daugiau

Mokymai skirti:

  • Rinkodaros specialistams
  • Verslo plėtros vadovams
  • Produkto vadovams
  • Mažų ir vidutinių įmonių vadovams
  • Startup'ų įkūrėjams

Į mokymus atsineškite savo kompiuterį, galėsite iškart praktiškai pritaikyti gautą informaciją ir dirbti ne pagal teorinį modelį, o remdamiesi savo įmonės pavyzdžiu.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Giedrius Morkūnas - „Growth Hacking agentūros „Riard“ bendraturtis, Lietuvos marketingo asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje. Per daugiau nei 12 metų rinkodaros srityje Giedrius dirbo su ASUS, „Western Union“, „Canon“, HP, „Dove“ ir kitais gerai žinomais prekių ženklais. Bendradarbiavo su „Love Profero“, „Williams Lea Tag“, „Resolution“, SEM ir kitomis lyderiaujančiomis internetinės rinkodaros agentūromis Lietuvoje ir užsienyje. Svarbiausias to pranašumas – praktine patirtimi paremti mokymai. Giedrius yra vadinamojo „performance marketing“ atstovas ir sėkmę matuoja pagal apskaičiuojamą naudą įmonei, tad mokymuose didelis dėmesys skiriamas analitikai ir efektyvumo apskaičiavimui.

Lektoriai

Giedrius Morkūnas
photo
Giedrius Morkūnas
„Growth Hacking“ agentūros „Riard“ bendraturtis, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje.

„Growth Hacking agentūros „Riard“ bendraturtis, Lietuvos marketingo asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje. Per daugiau nei 12 metų rinkodaros srityje Giedrius dirbo su ASUS, „Western Union“, „Canon“, HP, „Dove“ ir kitais gerai žinomais prekių ženklais. Bendradarbiavo su „Love Profero“, „Williams Lea Tag“, „Resolution“, SEM ir kitomis lyderiaujančiomis internetinės rinkodaros agentūromis Lietuvoje ir užsienyje. Svarbiausias to pranašumas – praktine patirtimi paremti mokymai. Giedrius yra vadinamojo „performance marketing“ atstovas ir sėkmę matuoja pagal apskaičiuojamą naudą įmonei, tad mokymuose didelis dėmesys skiriamas analitikai ir efektyvumo apskaičiavimui.

Ekspertinės sritys: vidinė komunikacija, lyderių komunikacija, bendradarbiavimas tarp padalinių, skirtingų komunikacijos sričių veiklos derinimas, turinio kūrimas ir žinučių formavimas, grįžtamasis ryšys ir efektyvumo matavimas.

Giedrius Morkūnas
„Growth Hacking“ agentūros „Riard“ bendraturtis, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje.

Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Supraskite tikrąją „Growth Hacking“ verslo metodologiją

  • Klaidingos „Growth Hacking“ interpretacijos.
  • Atvejų studijos: AirBnB, Facebook, Dropbox, Yelp.
  • Kas iš tikrųjų yra „Growth Hacking“?
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Kaip pritraukti daugiau potencialių pirkėjų (o ne lankytojų)?

  • Efektyviausios SEO, socialinės, PPC ir turinio rinkodaros taktikos.
  • Duomenų analizė.
  • Potencialių vartotojų pritraukimo idėjų generavimas.
  • A/B testavimo plano sudarymas.

Kaina

Dalyvio mokestis 04 04 ir 11

620 Eur

+ PVM
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva