Programa

Gegužės 22 d.
09:00–09:30 Dalyvių registracija
09:30–11:00

Įvadas. Motyvacija, motyvacijos valdymas. Išorinė vs. vidinė motyvacija

  • Susipažinimas. Dalyvių klausimai ir lūkesčiai.
  • Kas yra motyvacija?
  • Vadovo vaidmuo darbuotojo motyvacijos valdyme?
  • Kokią vertę šiandienos organizacijose kuria profesionalus vadovo įgūdis valdyti darbuotojų motyvaciją?
  • Kada išorinės motyvacijos priemonės yra prasmingos? Ką daryti, kai išorinių motyvacijos resursų darbuotojui nepakanka?

Motyvacijos valdymas – tai įgūdis. Vadovo savimotyvacijos įtaka darbuotojų motyvacijai

  • Kaip valdyti savo ir kitų motyvacijos kokybę?
  • Kokią įtaką motyvacijos kokybė daro tikslų pasiekimui?
  • Kaip žema vadovo motyvacijos kokybė koreliuoja su darbuotojų motyvacija?
  • Praktinė savianalizės užduotis.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45

Prigimtinių žmogaus poreikių atliepimas darbe

  • 3 prigimtiniai žmogaus poreikiai: autonomija, bendrystė, kompetencija.
  • Kaip šie poreikiai reiškiasi darbe?
  • Kaip jie prisideda prie darbuotojo našumo ir skatina organizacijos savininkiškumo jausmą?
  • Grupinės užduotys.

Darbuotojo autonomiją užtikrinančios priemonės

  • Kaip paskatinti darbuotojo atsakomybės ir savarankiškumo jausmą?
  • Kaip pasitikėti darbuotojų įgūdžiais?
  • Kokią įtaką užduočių delegavimas daro darbuotojo autonomijai?
  • Kaip atskleisti darbuotojo darbo prasmę?
  • Praktinės užduotys
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:00

Bendrystę užtikrinančios priemonės

  • Kodėl verta aktyviai dalintis informacija su savo komanda?
  • Kaip tinkamai pristatyti organizacijos strategiją komandai?
  • Kaip įtraukti darbuotojus į padalinio tikslų formulavimą ir įgyvendinimą?
  • Kaip paskatinti asmeninę atsakomybę iškeliant individualius darbo tikslus?
  • Kaip puoselėti platesnį požiūrį į darbą?
  • Praktinės užduotys
15:00-15:15 Kavos pertrauka
15:15–17:00

Darbuotojo kompetenciją užtikrinančios priemonės

  • Kokias priemones gali pasitelkti vadovas, siekdamas darbuotojo kompetencijos?
  • Ką daryti, kai darbuotojas nenori mokytis?
  • Kaip kurti aplink save ugdančią aplinką?
  • Kaip atskleisti ugdymo ir asmeninio augimo svarbą darbuotojui?
  • Kaip atpažinti darbuotojo stipriąsias asmenines savybes ir kaip stiprinti tobulintinas?
  • Kokias alternatyvas pasiūlyti darbuotojui, kuris, jūsų manymu, dar nėra pasirengęs užimti aukštesnės pozicijos?
  • Praktinės užduotys

ABK domino efektas

  • Kaip veikia šie psichologiniai žmogaus poreikiai, kartu ar išvien?
  • Kokią įtaką daro darbo rezultatams, jei bent vienas iš šių poreikių yra nepatenkinamas?
  • Praktinės užduotys
  • Apibendrinimas
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva