Programa

13.00–14.30

Kaip suformuluoti komunikacinius tikslus

  • Prekės ženklo pozicionavimas – pažinkime savo klientą, ką parduodame, ką mums reikia reklamuoti
  • Įmonės strategija – ar žinote savo įmonės KPIs?
  • Ilgalaikis vs. trumpalaikis planavimas. Kaip įtikinti vadovą ilgalaikiam planavimui?
  • Kai rezultatų reikia čia ir dabar
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–16.00

Komunikacijos planas

  • Media kanalai ir jų tikslingumas
  • Kaip „ įjungti“ savo turimus kanalus ir resursus
  • Realybės šou „Ofise“. Jūsų darbuotojai – taip pat komunikacijos kanalas
  • „Bet mes neturime jokių naujienų“... – PR‘as kaip nuolatinis įvykių kūrimo įrankis
  • Pagrindinės žinutės – nuolatinis pamokos kartojimas
13.00–14.30

Komunikacijos įvertinimas

  • Pardavimų rezultatas
  • Ką išgirdo jūsų klientas?
  • Sukam komunikacijos ratą: reguliari plano peržiūra
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–16.00

Praktinė užduotis: mano organizacijos komunikacijos planas

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva