Programa

9.00–10.30

Interneto reklamos kanalų tendencijos 2020 m.

  • Į kokius interneto reklamos kanalų pokyčius, tendencijas reikia atkreipti dėmesį ir kaip juos pritaikyti savo el. prekybos versle?
  • Kaip sutaupyti ir nedaryti brangiai kainuojančių klaidų, kurias daro el. prekybos verslai dirbdami su reklamos kanalais?
  • Performance marketing: kas tai ir kaip gali padėti auginti pardavimo apimtis?
10.30–10.45 Pertrauka
10.45–12.00

Interneto reklamos kanalų pasirinkimas ir matavimas skirtinguose el. prekybos versluose

  • Kokius reklamos kanalus ir kodėl renkasi el. prekybos lyderiai?
  • Kaip tinkamai pasirinkti reklamos kanalus?
  • Kaip efektyviai valdyti reklamos kanalus?
  • Kokius rodiklius būtina matuoti reklamos kanaluose, o į kuriuos reikėtų nekreipti dėmesio?
  • Kas yra atribucijų modelis, kaip jis naudojamas rezultatams matuoti ir kodėl jis būtinas norint sėkmingai vystyti el. prekybą?
  • Kaip vykdyti interneto reklamos kanalų eksperimentus, orientuotus į rezultatą?
9.00–10.30

Patarimai pagrindiniams interneto reklamos kanalams

  • Google Ads reklamos kanalas;
  • SEO;
  • Partnerysčių tinklai;
  • Socialiniai tinklai;
  • Pakartotinė rinkodara;
  • Vaizdinė reklama;
  • Naujienlaiškiai;
  • Tinklaraštis.
10.30–10.45 Pertrauka
10.45–12.00

Įžvalgų rinkimas, šnipinėjimas ir baigiamosios mintys apie reklamos kanalus

  • Kaip (beveik) nemokamai gauti naudingų įžvalgų iš reklamos kanalų, kurias galėtumėte pritaikyti savo versle?
  • Kaip šnipinėti konkurentų strategijas ir taktikas bei panaudoti jas sau?
  • Kokius interneto šaltinius verta sekti, norint daugiau sužinoti apie reklamos kanalus?
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva