9.15–9.30 Registracija
Aiškūs vadovo ir darbuotojo lūkesčiai – pirmas žingsnis link ilgalaikio partneriško bendradarbiavimo
- Susipažinimas, dalyvių lūkesčiai.
- Kada ir kokį vadovavimo stilių taikyti, priklausomai nuo darbuotojo brandos, kompetencijos ir motyvacijos (situacinio vadovavimo modelis).
- Ilgalaikiai ir trumpalaikiai motyvatoriai. Kaip išlaikyti darbuotojų motyvaciją. 1 su 1 pokalbiai.
11.00–11.15 Kavos pertrauka
Kaip vesti ugdomuosius pokalbius, kad jie būtų prasmingi ir skatinantys tobulėti
- Ugdomojo pokalbio etapai ir veiksmai kiekviename iš etapų.
- Empatinio klausymo nauda identifikuojant problemas ar susiderinant abiejų pusių lūkesčius. Kaip ne tik klausyti, bet ir išgirsti.
- Kaip išdrįsti atvirai kalbėti apie jausmus ir jaustis komfortiškai.
12.45–13.30 Pietūs
Darbuotojų savarankiškumo ir brandos ugdymas
- Kaip ugdyti darbuotojo savarankiškumą? Kaip formuluoti klausimus, kad pokalbyje darbuotojas pats atrastų jam tinkamus sprendimus.
- Aiškus lūkesčių įvardijimas ir atsakomybės pasidalijimas, atsakomybių ribos ir kaip jas apsibrėžti.
15.00–15.15 Kavos pertrauka
Kaip susikalbėti ir kurti palaikančią darbo atmosferą komandoje
- Kaip vesti konstruktyvų pokalbį ir kodėl taip dažnai nesusikalbame. E. Berne EGO rolės.
- Kaip pagarbiai išsakyti savo nuomonę, ypač kritiką ar kitus nemalonius dalykus.
- Konstruktyvus ir pagarbus grįžtamasis ryšys – nuolatinio tobulėjimo įrankis.
- Kaip prašyti sau grįžtamjo ryšio ir jį priimti.
- Konstruktyvus ir pagarbus grįžtamasis ryšys – nuolatinio tobulėjimo įrankis.