Programa

Kovo 10 d.
9.30–11.00

Pasiruošimas įtaigiam pokalbiui

  • Klausimai, į kuriuos turime turėti atsakymus iki pokalbio pradžios: klientų segmentai ir jų problemos
11.00–11.15 Kavos pertrauka
11.15–12.30

Situacinių ir probleminių klausimų svarba

  • Greito ir įtaigaus bendravimo ašis – konkretaus kliento problemos
12.30–13.30 Pietūs
13.30–15.00

Greito ir įtaigaus pokalbio algoritmo treniruotės: situacija – problema – sprendimas – kvietimas veikti

15.00–15.15 Kavos pertrauka
15.15–17.00

„Elevator pitch“ žingsniai ir pritaikomumas: kaip per kelias minutes įtikinti, kad jūs esate pirmo pasirinkimo pardavėjas ar organizacija?

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva