9.00–9.30 Dalyvių registracija
Kliento kelionė
- Kliento kelionė – ne tik marketingo, bet ir procesų valdymo ir tobulinimo įrankis
- Kliento kelionės strategija ir tikslai
- Klientų kelionės silpnosios ir stipriosios pusės
11.00–11.15 Pertrauka
Kaip parengti kliento kelionės žemėlapį?
- Kaip atrodo kliento kelionės žemėlapis?
- Šiuolaikiniai klientų kelionės žemėlapio pavyzdžiai
- Kaip pasiruošti klientų kelionės žemėlapio rengimui?
- Praktinė užduotis: klientų kelionės šablono pildymas pagal jūsų įmonės procesus
12.30–13.30 Pietų pertrauka
Klientų kelionės stebėjimas
- Klientų pasitenkinimo ir lojalumo vertinimas
- Praktinė užduotis: sąlyčio taškų, kur klientas susiduria su Jūsų įmone, identifikavimas
- KPI nustatymas sąlyčio taškuose
15.00–15.15 Pertrauka
Pokyčių iniciavimas arba kaip gauti praktinę naudą iš kliento kelionės žemėlapio
- Sąlyčio taškų su vartotojais optimizavimas ir komunikavimo kanalų parinkimas
- Kliento patirties valdymas ir tobulinimas: duomenų analizės rutinos
- Diskusija: ką savo įmonės veikloje galime keisti nuo rytojaus?