Programa

Birželio 16 d.
9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–11.00

Kliento kelionė

  • Kliento kelionė – ne tik marketingo, bet ir procesų valdymo ir tobulinimo įrankis
  • Kliento kelionės strategija ir tikslai
  • Klientų kelionės silpnosios ir stipriosios pusės
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Kaip parengti kliento kelionės žemėlapį?

  • Kaip atrodo kliento kelionės žemėlapis?
  • Šiuolaikiniai klientų kelionės žemėlapio pavyzdžiai
  • Kaip pasiruošti klientų kelionės žemėlapio rengimui?
  • Praktinė užduotis: klientų kelionės šablono pildymas pagal jūsų įmonės procesus
12.30–13.30 Pietų pertrauka
13.30–15.00

Klientų kelionės stebėjimas

  • Klientų pasitenkinimo ir lojalumo vertinimas
  • Praktinė užduotis: sąlyčio taškų, kur klientas susiduria su Jūsų įmone, identifikavimas
  • KPI nustatymas sąlyčio taškuose
15.00–15.15 Pertrauka
15.15–17.00

Pokyčių iniciavimas arba kaip gauti praktinę naudą iš kliento kelionės žemėlapio

  • Sąlyčio taškų su vartotojais optimizavimas ir komunikavimo kanalų parinkimas
  • Kliento patirties valdymas ir tobulinimas: duomenų analizės rutinos
  • Diskusija: ką savo įmonės veikloje galime keisti nuo rytojaus?
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva