Tekstas – įtakos įrankis. Profesionalus klientų aptarnavimas raštu

  • Sužinosite, kokia turi būti žinutės forma ir struktūra: simbolių skaičius, sakinių ilgis, pasyvių ir aktyvių formų naudojimas
  • Atliksite elektroninių laiškų rašymo ir klientų aptarnavimo online chat kanalais praktines užduotis
  • Išgirsite, kaip prisitaikyti prie partnerio rašymo stiliaus ir užbaigti pokalbį
Balandžio 13 d.
Gyvai arba internetu

Mokymuose jūs:

  • Išmoksite profesionaliau aptarnauti klientus raštu, suvokiant esminius sėkmės elementus, žinant dažniausiai pasitaikančias klaidas
  • Sužinosite, kokia turi būti žinutės forma ir struktūra: simbolių skaičius, sakinių ilgis, pasyvių ir aktyvių formų naudojimas
  • Išgirsite, kaip prisitaikyti prie partnerio rašymo stiliaus ir užbaigti pokalbį
  • Atliksite elektroninių laiškų rašymo ir klientų aptarnavimo online chat kanalais praktines užduotis, analizuojant realius klientų aptarnavimo ir sudėtingų situacijų valdymo atvejus
  • Sužinosite, kokie yra šiuolaikinių klientų lūkesčiai, kaip formuojasi kliento pasitenkinimas

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​ Mokymai vyks gyvai arba internetu, priklausomai nuo tuo metu galiosiančių reikalavimų renginių organizavimui.

Mokymus veda

Donata Varnelienė, „TMD Partners“ aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė, pardavimo pajėgų ugdymo konsultantė, diplomuota psichologė.

Donata turi ilgametės patirties asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C) bei suaugusiųjų mokymuose. Dirbdama didžiausioje draudimo bendrovėje Baltijos šalyse, konsultantė ugdė daugiau nei 600 pardavėjų, sėkmingai taikydama ne tik tradicines, bet ir inovatyvias mokymo formas. Donata taip pat turi patirties valdant didelius pokyčių projektus, dalyvavusi realizuojant reikšmingą veiklos efektyvumo gerinimo projektą, kuris per 2 metus pardavėjų darbo kokybę kompanijoje pagerino daugiau nei 20%. Daug dėmesio savo veikloje Donata yra skyrusi kokybės standartų kūrimui ir diegimui, vertinimo sistemų kūrimui ir pačiam vertinimui, grįžtamojo ryšio teikimui. Konsultantė yra sertifikuota darbui su IPB Partners DiSC metodika.

Ekspertinės sritys: asmeninio pardavimo technikos, derybos, vertės pardavimas, efektyvus pristatymas ir įtikinimas, pardavimo standartų kūrimas, streso ir emocinės įtampos valdymas.

Programa

9.30–11.00

Klientų aptarnavimo įtaka organizacijos sėkmei

  • Kaip formuojasi klientų pasitenkinimas?
  • Šiuolaikinių klientų lūkesčiai
11.00–11.15 Kavos pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

296 Eur

+ PVM Įprasta kaina 370 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki vasario 18 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva