Programa

Balandžio 13 d.
9.30–11.00

Klientų aptarnavimo įtaka organizacijos sėkmei

  • Kaip formuojasi klientų pasitenkinimas?
  • Šiuolaikinių klientų lūkesčiai
11.00–11.15 Kavos pertrauka
11.15–12.30

Žinutės forma ir struktūra: nuo simbolių skaičiaus iki elegantiškos pabaigos

  • „Apverstos piramidės“ principo panaudojimas laiškuose
  • Minčių ir sakinių ilgis, formuluotės, pasyvių ir aktyvių formų naudojimas
12.30–13.30 Pietūs
13.30–15.00

Plataus ir siauro vartojimo kodai: kaip parašyti, kad žinutė būtų teisingai suprasta?

  • Kaip savo tekstą padaryti veiksmingu?
  • Prisitaikymas prie partnerio rašymo stiliaus ir kongruentumas
  • Šilto ir santykiu paremto bendravimo kūrimas
15.00–15.15 Kavos pertrauka
15.15–17.00

Formalumo reikalavimai pokalbiams online chat kanalais

  • Rašytinio bendravimo verslo protokolo taisyklės
  • Dialogo valdymas chat kanalu
  • Pokalbio pabaigos patarimai: kaip užbaigti „aukšta nata“?
  • Korektūros klaidų kontrolė
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva