Klientų nepasitenkinimo valdymas

  • Sužinosite, kaip pranešti klientams neigiamą informaciją ar sprendimą
  • Sužinosite, kaip bendrauti su iš anksto neigiamai nusiteikusiais klientais
  • Išmoksite psichologiškai pasiruošti ir nusiteikti konfliktinių situacijų valdymo veiksmams
Rugsėjo 10 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Mokymų nauda:

  • Sužinosite, kokios yra pagrindinės klientų nepasitenkinimo atsiradimo priežastys
  • Ugdysite asmeninių ir klientų neigiamų emocijų valdymo įgūdžius
  • Išmoksite konfliktinę situaciją paversti galimybe turėti dar labiau lojalų ir patenkintą klientą
  • Sužinosite, kaip bendrauti su iš anksto neigiamai nusiteikusiais klientais
  • Sužinosite, kaip pranešti klientams neigiamą informaciją ar sprendimą
  • Išmoksite psichologiškai pasiruošti ir nusiteikti konfliktinių situacijų valdymo veiksmams

Mokymai skirti:

  • Darbuotojams, tiesiogiai aptarnaujantiems klientus telefonu ir/ar „gyvai“

Mokymuose jūsų bus ne naugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Aida Baranauskaitė, „TMD partners” aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė, derybų ir bendradarbiavimo srities vyr. konsultantė. 

Sisteminis požiūris, nuoseklumas bei konstruktyvus bendravimas su auditorija leidžia Aidai pasiekti geriausių mokymo rezultatų. Konsultantė turi ilgametės aktyvaus asmeninio pardavimo darbo patirties. Kuria bei padeda kompanijoms įsidiegti klientų aptarnavimo ir pardavimo standartus, veda mokymus pardavimo įgūdžiams tobulinti, moko pardavimo specialistus vertės kalbos, papildomo pardavimo, konfliktų valdymo technikų. 

Aida baigusi „VIA Experientia“ „Long-term Training Course to Process Experience Effectively“ mokymo programą ir turi teisę vesti patyriminio mokymosi principais parengtus seminarus, „IPB Partners“ sertifikuota darbui su DiSC metodika.

Programa

09:15–09:30 Dalyvių registracija
09:30–11:00

Įvadas: darbo aplinkos suvokimas ir paskutinių metų pokyčiai joje

  • Mokymo programos eigos ir tikslų pristatymas, dalyvių lūkesčių įvardinimas ir aptarimas.
  • Kompanijos darbuotojų pasitenkinimo, klientų aptarnavimo ir kompanijos pelningumo ryšys (Service Profit Chain).
  • Klientų pasitenkinimas bei lojalumas: kokie klientai lieka mums ištikimi ir kodėl svarbu siekti klientų pasitenkinimo?
  • Ko tikisi klientai: klientų lūkesčiai ir jų valdymas?
  • Klientų lūkesčiai ir pasitenkinimas pasaulyje ir Lietuvoje: paskutiniųjų metų tyrimai ir apibendrinimai.

Praktinės užduotys.

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks rugsėjo 10 d.)

296 Eur

+ PVM Įprasta kaina 370 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 25 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva