Programa

Rugsėjo 26 d.
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00
Vilnius

Klientų kelionės žemėlapiai – klientų patirties programų stuburas

  • Organizacijos požiūris į klientų kelionę (klientų patirties analizė – koks pradinis atspirties taškas?)
  • Klientų požiūris į kelionę (tiek išsami versija, tiek agreguota versija, kurią galima plačiai naudoti visoje organizacijoje)
  • Išsamus klientų kelionės planavimo procesas
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45
Vilnius

Kaip praktiškai atrodo klientų kelionės žemėlapio braižymas. Praktinė užduotis

  • Klientų patirties matavimo įrankių parinkimas
  • Sąlyčio taškų nustatymas
  • Klientų kelionės žemėlapio kūrimas
  • Klientų patirtis: tiesos momentai ir įžvalgos srityse, kurias reikia spręsti
  • Naujų idėjų, siekiant pagerinti klientų patirtį, portfelis (trumpalaikės taktinės idėjos ir ilgesnės trukmės idėjos)
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15
Vilnius

Idėjos, kaip atskleisti tikrąją klientų patirtį ir ją patobulinti

  • Esminiai žingsniai rengiant klientų patirties valdymo modelį
  • Klientų patirties projektavimo kriterijų rinkinys
  • Į kliento patirtį orientuotas projektas
  • Priemonių, skirtų esamoms ir naujoms pastangoms modeliuoti, sąrašas
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00
Vilnius

Klientų patirties valdymo modelio parengimas. Praktinė užduotis

  • Klientų patirties valdymo vizijos apibrėžimas ir tikslų nustatymas
  • Klientų patirties valdymo plano ir komunikacijos principų parengimas
  • Klientų patirties valdymo plano kontrolė
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva