Mes gyvename santykių ir patirčių ekonomikos laikais. Taigi, kad klientas liktų patenkintas, ir dar daugiau, kad taptų lojalus – gerai aptarnauti neužtenka. Kliento sprendimą pirkti prekę ar užsakyti paslaugą lemia daugybė aspektų. Pagrindinis faktorius dažniausiai būna kliento turima patirtis, kuri savyje talpina jo tikruosius poreikius, lūkesčius ir emocijas.
Patirtis rodo, kad gerai aptarnauti klientus – kainuoja, tačiau kainuoja kur kas pigiau, nei dėl netinkamo aptarnavimo prarasti pardavimai, o galiausiai – ir klientai.
Sukūrus ir tinkamai įdiegus klientų patirtimis grįstą paslaugų kokybės valdymo modelį, priklausomai nuo sektoriaus, kuriame veikia įmonė, pirkimų krepšelis gali padidėti virš 25 proc., o po dviejų – trejų metų jis papilnėja perpus daugiau – iki 52 proc.
Jūs išmoksite:
- Atpažinti veiksnius, rodančius, kad organizacijai reikia klientų patirties valdymo
- Suplanuoti konkrečius klientų patirties valdymo sistemos diegimo žingsnius. Tai darysime remdamiesi praktine atvejo analize
- Kliento patirties valdymą paversti pelną didinančių procesu
- Įvertinti, kas jūsų organizacijai naudingiau: klientų aptarnavimo kokybės valdymas ar klientų patirties valdymas?
Renkame ne didesnę nei 14 dalyvių grupę.