Emocijų valdymas tampa vienu iš pagrindinių vadybos uždavinių, norint sėkmingai dirbti ir pasiekti organizacijos keliamus uždavinius.
Ar mokame išklausyti vieni kitus? Ar gebame pasakyti savo nuomonę taip, kad neįžeistume kito? Ar žinome, kaip susitvarkyti su savo emocijomis ir nuraminti kitą asmenį, kai jis nekalba arba demonstruoja nepagarbą, manipuliuoja ar besąlygiškai reikalauja paklusti? Į visus šiuos klausimus, aptariant teorinius paaiškinimus, diskutuojant ir atliekant praktines užduotis, gausite atsakymus šių mokymų metu.
Mokymasis per patirtį
- Praktinės užduotys, situacijų modeliavimas, mokomieji žaidimai - pratimai, skirti konfliktų valdymo įgūdžių formavimui bei lavinimui.
Jūs sužinosite
- Kaip pasirinkti efektyviausią sudėtingos situacijos ir konflikto valdymo būdą
- Kaip profesionaliai komunikuoti su piktu, susijaudinusiu ar pretenzijas išsakančiu asmeniu
- Kaip pastebėti ir valdyti kito asmens manipuliacijas
- Kaip atpažinti ir keisti savo įsitikinimus, kurie skatina konfliktus
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite pakankamai laiko drauge su lektore aptarti jums rūpimus klausimus.