Programa

Spalio 27 d.
09:15-09:30 Registracija
09:30 - 11:00

Įvadas ir praktinė užduotis

Praktinė užduotis skirta išsiaškinti, kokius argumentus dalyviai naudoja, bandydami parduoti. Ji taip pat padės dalyviams susipažinti vieniems su kitais bei su lektoriumi.

11:00-11:15 Pertrauka
11:15-12:45

Šalti skambučiai ir pardavimo procesas

  • Kaip šalti skambučiai išsidėsto pardavimo procese
  • Kokias klaidas darome
  • Kaip skambinti, kad pasiektume 90 proc konversiją
12:45-13:30 Pietūs
13:30-15:15

Šalti el.laiškai ir „social selling“

  • kada naudinga rašyti šaltus el. laiškus
  • kaip juos rašyti, kad adresatas įsitrauktų į komunikaciją
  • socialinių tinklų - LinkedIn, Facebook - teikiamos galimybės B2B pardavimuose
15:15-15:30 Pertrauka
15:30-17:00

Praktinė užduotis

Ši praktinė užduotis skirta įtvirtinti mokymų dieną gautas žinias. Mokymų dalyviai mažose grupėse modeliuos pardavimų procesą ir spręs įvairias situacijas, susijusias su jiems skirta konkrečia pardavimų užduotimi. Sprendimai bus aptariami, dalijamasi įžvalgomis, čia pat ieškoma atsakymų į kylančius klausimus.

Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva