Apie mokymus

Mūsiškiame technologijų amžiuje ir greitai besikeičiančiame pasaulyje, kiekvienas iš mūsų, dirbančių versle, susiduriame su konkurencija rinkoje, prekinių ženklų gausa. Kiekvienas prekinis ženklas nori būti matomas, išsiskirti ir pritraukti vartotojų dėmesį, didinti rinkos dalį bei auginti pardavimus ir pelną. Svarbiausias dalykas - prisitaikyti prie kintančios verslo aplinkos, numatyti vartotojų poreikius ir norus bei lanksčiai reaguoti į jų pokyčius bei pasiūlyti geriausius sprendimus vartotojams, kurie kurtų vertę. Norėdami įveikti šiuos iššūkius, ieškome naujų galimybių ir alternatyvų verslo tikslams pasiekti. Vienas iš efektyviausių būdų tai padaryti – naujo prekinio ženklo kūrimas arba esamo adaptavimas pagal vartotojų poreikius skirtingose rinkose, naujų tarptautinių rinkų suradimas ir verslo plėtra į jas.

Jūs išmoksite, kaip:

  • kurti išskirtinį ir sėkmingą prekinį ženklą, skirtą tarptautinėms rinkoms;
  • išskirti prekinio ženklo konkurencinius pranašumus ir juos sėkmingai panaudoti pozicionavime;
  • kurti pridėtinę vertę vartotojams ir burti jų bendruomenę;
  • teisingai pasirinkti tikslinę/es rinką/-as;
  • „nuo nulio“ sėkmingai ir mažiausiomis sąnaudomis įvesti prekinį ženklą į tarptautines rinkas;
  • suformuoti ambicingus prekinio ženklo tikslus ir kaip juos pasiekti;
  • sukurti tikslus atspindinčią įvedimo strategiją, veiksmų planą ir vertės kūrimą;
  • pasirinkti efektyviausius komunikacijos ir pardavimų kanalus.

Tai pat sužinosite:

  • kokios galimos įvedimo į rinką klaidos, geroji praktika, įdomūs pavyzdžiai;
  • kodėl svarbus komandinis darbas ir kokia turi būti atskirų komandos narių atsakomybė.

Šiuose mokymuose:

  • gausite atsakymus į iš anksto pateiktus ir per mokymus kylančius klausimus, nagrinėsite įdomius ir naudingus praktinius pavyzdžius, gausite konkrečių praktinių patarimų, kaip įveikti iššūkius, kylančius kasdieniniame darbe ir versle tarptautinėse rinkose;
  • analizuosite prekinio ženklo kūrimo ir įvedimo į tarptautines rinkas atvejį;
  • dirbsite grupėse, o užduotis aptarsite drauge su lektoriumi;
  • analizuosite kitų klaidas ir mokysitės, kaip jų išvengti, dalysitės gerąja praktika.

Mokymus veda

Vytautas Oleškevičius yra sukaupęs daugiau nei 11 metų rinkodaros ir pardavimų vadovo patirties. Jis vadovavo rinkodaros komandai, kuri kūrė tokių įmonių, kaip AB „Audimas“, AB „Žemaitijos pienas“ rinkodaros ir pardavimo strategijas. Jos buvo įgyvendintos Lietuvoje bei tarptautinėse rinkose.

Naujus produktus Vytautas pats yra įvedęs į Prancūzijos, Lenkijos, Indijos ir Pietų Korėjos rinkas.

Drauge su pardavimo vadovais jis dalyvavo pagrindinėse derybose su  tarptautinių prekybos tinklų atstovais. Jis taip pat yra Kauno technologijos universiteto Marketingo katedros studentų mentorius ir karjeros konsultantas, organizacijos „Global Lithuanian Leaders“ draugas.

Lektoriai

Vytautas Oleškevičius
photo
Vytautas Oleškevičius

Programa

08:45-09:00 Registracija
09:00 - 10:30

Prekinis ženklas

  • Prekinis ženklas ir kodėl jis būtinas.
  • Prekinio ženklo vaidmuo versle.
  • Rinkos analizė. Prekinio ženklo konkurencinis pranašumas ir išskirtinumas
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva