Pardavimo pasiūlymo formavimas ir komunikacija klientui. Kaip parduoti efektyviau?

  • Kaip reaguoti į konkurentų pasiūlymus?
  • Kaip formuoti personalizuotą pardavimo pasiūlymą?
  • Kada suteikti nuolaidą, o kada geriau to nedaryti?
Lapkričio 10 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Pardavimo pasiūlymo formavimas turi savo sėkmės formulę. Sužinokite ir praktiškai išbandykite, kaip kurti efektyvius pasiūlymus klientams. Šiuose mokymuose didžiausias dėmesys skiriamas pardavimo pasiūlymo formavimui ir jo technikoms.

Sukurti pardavimo pasiūlymą nėra sudėtinga, tačiau norint sukurti jį tokį, kuris pritrauktų naujus, vertingus klientus, o esamiems suteiktų didžiausią vertę, reikia žinoti pagrindinius principus:

  • Kiek klientas nori mokėti už pasiūlymą?
  • Kaip reikia reaguoti į konkurentų pasiūlymą?
  • Kaip veikia pirkimo sprendimo psichologija?
  • Kaip formuojamas personalizuotas pardavimo pasiūlymas?
  • Kaip klientui iškomunikuoti didžiausią pasiūlymo vertę?
  • Kaip derėtis? Konsultacinio pobūdžio pardavimo technika.
  • Kada nuolaida yra efektyvi, o kada mažinanti vertės suvokimą?
  • Koks yra kokybiškas, didžiausią vertę nešantis įmonei klientas?

Mokymuose:

  • Pardavimo pasiūlymų kūrimas
  • Klientų psichologija
  • Kliento verte pagrįstas pardavimo pasiūlymas
  • Pardavimo pasiūlymo komunikacija
  • Pardavimo pasiūlymo personalizavimas
  • Klientų pageidavimų matavimas
  • Nuolaidų psichologija
  • Konsultacinis pardavimo metodas
  • Naujo kliento „kokybė“

Šie mokymai suteiks galimybę ateityje kokybiškiau ir efektyviau dalyvauti pardavimo strategijos formavime. Taip pat sužinosite, kaip kurti ir komunikuoti pardavimo pasiūlymus klientui. Mokymai sutelkti į praktines technikas, kurios tiesiogiai pritaikomos jūsų kasdieniame profesiniame gyvenime.

Mokymuose dalyvaus ne daugiau nei 14 dalyvių. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Dr. Indrė Radavičienė, socialinių mokslų daktarė. 15 metų teikia į vartotoją orientuotos (customer-centric) pardavimo strategijos konsultacijas verslui (b2b, b2c, b2g, c2c verslo segmentai, optikos, logistikos, meno, viešojo sektoriaus, sporto industrijos, sveikatos, farmacijos, mažmeninės prekybos sektoriaus įmonės). Pranešėja įvairiuose pasaulio konferencijose, mokymų ir verslo trenerė, startuolių mentorė. Nuo 2019 m. Aukok.lt valdybos narė. „CES Analytica“ įkūrėja (į klientus orientuoti sprendimai verslui, vartotojų duomenų analitika, pardavimų skatinimo (promo) pasiūlymų formavimas ir komunikacija, integruotos rinkodaros komunikacijos sprendimai).

Lektoriai

photo
Indrė Radavičienė
Vartotojų patirties valdymo ekspertė

Vartotojų patirties valdymo ekspertė

Programa

9.00–12.15

I dalis

  • Kiek klientas nori mokėti už pasiūlymą?
  • Kaip reikia reaguoti į konkurentų pasiūlymą?
  • Kaip veikia pirkimo sprendimo psichologija?
  • Kaip formuojamas personalizuotas pardavimo pasiūlymas?

Kavos pertrauka 10.30–10.45

12.15–13.15 Pietų pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva