Kolegos – vidiniai įmonės klientai. Kaip gerinti bendradarbiavimą ir didinti veiklos efektyvumą?

  • Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių?
  • Kaip gerinti visų veiklų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems?
  • Vidiniai klientai – kaip identifikuoti ir valdyti jų lūkesčius?
  • Įsipareigojimų vidiniams klientams stebėsena – būtinas elementas, kad įsipareigojimai veiktų praktiškai
Balandžio 25 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Apie mokymus

Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.

Mokymuose:

  • Susipažinsite su vidinių klientų ir jų lūkesčių valdymo pagrindais
  • Išmoksite identifikuoti svarbiausius vidinių klientų lūkesčius
  • Įgisite žinių, kaip sukurti įsipareigojimų vidiniams klientams stebėseną savo organizacijoje
  • Sužinosite, kaip su vidinio kliento lūkesčių valdymu sukurti konkrečias, išmatuojamas naudas savo organizacijoje

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. 

 

Mokymus veda

Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.  

Lektoriai

photo
Lina Jankauskienė
Efektyvumo ekspertė, vadybos konsultantė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, LinaLEAN įkūrėja. Pastaruosius 8 metus dirba su organizacijų efektyvaus valdymo praktikomis bei Lean metodika, konsultuoja įvairias Lietuvos bei tarptautines verslo ir viešojo sektoriaus organizacijas, veda mokymus, skaito pranešimus konferencijose ir renginiuose. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas, standartizuotas kompetencijų valdymas. Lina taip pat yra Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos prezidentė bei kelių įmonių nepriklausoma valdybos narė.

Efektyvumo ekspertė, vadybos konsultantė

Programa

9.30–12.45

I dalis

  • Kokios būna suinteresuotosios šalys? Kas yra vidiniai klientai? Kaip identifikuoti vidinius klientus bei jų lūkesčius? 
  • Procesų valdymas – būdas Nr. 1 identifikuoti ir išpildyti vidinių klientų lūkesčius. Kuo papildyti „klasikinį“ procesų valdymą, kad sėkmingai atskleistume šią perspektyvą?
  • Derybos su vidiniais klientais – kada ir kaip jas vykdyti. Gerosios organizacijų patirtys.

Pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietūs

Kaina

Dalyvio mokestis

420 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki balandžio 4 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva