Pardavimas telefonu

  • Kokia pokalbio struktūra gali būti efektyvi ir ką pasakyti per pirmąsias 30 sekundžių?
  • Balsas – jūsų vizitinė kortelė. Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės, balso tembras?
  • Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up skambutis, santykio palaikymo skambutis?
  • Kaip suasmeninti telefoninius pardavimus?
Rugsėjo 14 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

Treniruosimės, kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu, darant įtaką klientui, naudojant profesionalias pardavimo technikas ir tinkamai valdant paraverbalinį įtakos kanalą.

  • Kas svarbiausia parduodant telefonu?
  • Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up skambutis, santykio palaikymo skambutis?
  • Kaip suasmeninti telefoninius pardavimus?
  • Kokia pokalbio struktūra gali būti efektyvi ir ką pasakyti per pirmąsias 30 sekundžių?
  • Balsas – jūsų vizitinė kortelė. Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės, balso tembras?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Mokymus veda

Donata Varnelienė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė.

Lektoriai

Donata Varnelienė
photo
Donata Varnelienė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Donata Varnelienė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.30–11.00

Ką iš tikrųjų reiškia parduoti telefonu?

11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks rugsėjo 14 d.)

320 Eur

+ PVM Įprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 31 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva