Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Įvadas, dalyvių lūkesčiai. Įmonės ir pardavimo pajėgų tikslai ir strategija

  • Kaip įmonės tikslai ir strategija daro įtaką pardavimo pajėgų tikslams ir strategijai?
  • Pardavimo tikslai, strategija, taktika ir jų tarpusavio ryšys.
  • Pardavimo strategijos parinkimas. R.E.C. modelis.
  • Pirmojo ir antrojo lygio vadovų funkcijos ir atsakomybės.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45

Įmonės ir pardavimo pajėgų tikslai ir strategija (tęsinys)

  • Kaip įmonės tikslai ir strategija daro įtaką pardavimo pajėgų tikslams ir strategijai?
  • Pardavimo tikslai, strategija, taktika ir jų tarpusavio ryšys.
  • Pardavimo strategijos parinkimas. R.E.C. modelis.
  • Pirmojo ir antrojo lygio vadovų funkcijos ir atsakomybės.
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15

Klientų vadybininkų efektyvumas

  • Kryptis. Kokybė. Kiekybė. Entuziazmas.
  • Sales Activator tyrimo rezultatai: pagrindinės klientų valdymo problemos ir klaidos.
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00

Kryptis

  • Klientų segmentavimo strategijos apibrėžimas.
  • Segmentavimo kriterijų pasirinkimas ir klientų sąrašų sudarymas.
  • Klientų segmentavimo matrica.
  • Tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams.
  • Kontaktų skaičiaus į skirtingus segmentus nustatymas.
  • Veiklos kontaktų dažnio kontrolė.
09:30–11:00

Kiekybė

  • Ką ir kiek parduodame?
  • Pagrindiniai vadovo ir pardavėjo veiklos indikatoriai.
  • Pardavimo pajėgų pagrindinių veiklos indikatorių formulavimas (PVI/KPI).
  • Tikslinių kontaktų dažnis ir jo nustatymas.
  • Finansinių, pastangų ir kompetencijos augimo tikslų formulavimas ir kontrolė.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45

Kokybė

  • Periodinių darbo rezultatų aptarimo pokalbių struktūra.
  • Darbuotojų ugdymas ir jo tikslai. Ugdymo dienos struktūra.
  • Darbuotojo ugdymo forma ir jos panaudojimas.
  • Kaip užtikrinti, kad pirmo lygio pardavimo vadovai ugdytų savo pavaldinius?
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15

Entuziazmas

  • Darbuotojų motyvacija ir sistema motyvacijai išlaikyti.
  • Svarbiausi reikalavimai motyvavimo sistemai.
  • Kokią motyvavimo sistemą norime turėti?
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00

Pardavimo valdymo ir vadovavimo veiksmų planas ir pirmieji žingsniai

Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva