Programa

Rugsėjo 22 d.
9.30–12.45

I dalis

  • Kiek klientas nori mokėti už pasiūlymą?
  • Kaip reikia reaguoti į konkurentų pasiūlymą?
  • Kaip veikia pirkimo sprendimo psichologija?
  • Kaip formuojamas personalizuotas pardavimo pasiūlymas?

Kavos pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietų pertrauka
13.45–16.30

II dalis

  • Kaip klientui iškomunikuoti didžiausią pasiūlymo vertę?
  • Kaip derėtis? Konsultacinio pobūdžio pardavimo technika.
  • Kada nuolaida yra efektyvi, o kada mažinanti vertės suvokimą?
  • Koks yra kokybiškas, didžiausią vertę nešantis įmonei klientas?

Kavos pertrauka 15.00–15.15

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva