Programa

13.00–14.45

Pardavimo procesas 2021 – apribojimai ir modernios tendencijos

  • „Geri gali padaryti daugiau, o blogi slepiasi už atidirbtų pasiteisinimų“ – kaip gali padėti pardavimo proceso skaitmeninė analizė?
  • Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti?
  • Praktinė užduotis
  • Ar tikrai reikia daugybės laiko ir pastangų, kad įvertintume esminius parametrus?
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–17.00

Kada verta naudoti KPI ir kada OKR

  • Praktinė užduotis
  • Korporatyviniai pardavimo proceso vertinimai
  • SVV (smulkaus ir vidutinio verslo) pardavimo proceso vertinimai
9.00–10.30

Pardavimo vadybininkas/ pardavimo skyrius – rinkos potencialas, pasiektas rezultatas ir įdirbis

  • Kaip pamatuoti įdirbį?
  • „Pipeline“ etapai, skaitmeninė kiekvieno etapo išraiška
  • CRM ir pardavimo proceso rodikliai
10.30–10.45 Pertrauka
10.45–12.30

Pardavimo procesas

  • Rezultatai, pastangos, gebėjimai, nuostatos – ką galiu išmatuoti, o ko negaliu?
  • Praktinė užduotis
  • Objektyvus, skaičiais išreikštas vadybininko (padalinio) pardavimo proceso pamatavimas, tai:

    • galimybė atrasti nepanaudotus rezervus
    • teisingai „apdovanoti“ ar atleisti
    • atrasti „butelio kakliukus“
    • priimti produktų/ paslaugų portfelio sprendimus
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva