Apie mokymus

Mokymų temoms:

  • Ko organizacija tikisi iš pardavimo vadovo?
  • Pardavimo vadovo funkcijos. 5 didžiausi pardavimo vadovo iššūkiai, valdant turimas pajėgas. Praktinės užduotys.
  • Kokią įtaką organizacijos tikslai ir strategija daro pardavimo pajėgų tikslams ir strategijai? Pardavimo strategijos parinkimas.
  • R.E.C. - praktikoje sėkmingai veikiantis pardavimo pajėgų efektyvumo valdymo modelis. Praktinės užduotys.
  • Segmentavimo kriterijų pasirinkimas ir klientų sąrašų sudarymas. Klientų segmentavimo matrica.
  • Veiklos tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams. Praktinės užduotys.
  • Kaip atpažinti ir atsirinkti pardavimo vadybininką?
  • Nuo nurodymo iki delegavimo: kaip parengti pardavimo vadybininką siekti ambicingų tikslų?
  • Pardavimo vadybininko kompetencijų ugdymas: ką iš tikrųjų reikia ugdyti? Praktinės užduotys.
  • Kaip kontroliuoti pardavimo vadybininkų veiklą, kad būtų išsaugotas jų entuziazmas ir didėtų pasitikėjimas savimi?
  • Kokius, kada ir kaip tinkamai atlikti pardavimo vadybininko veiklos vertinimo pokalbius?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos ženklai. Kaip juos skaityti?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos „reanimacijos“ pokalbiai.
  • Svarbiausi reikalavimai skatinimo sistemai. Praktinės užduotys.
  • Pardavimo padalinio valdymo veiksmų planas.

Mokymai skirti:

  • pardavimų vadovams, tiesiogiai vadovaujantiems pardavimo darbuotojams;
  • įmonių darbuotojams, kurie rengiasi tapti pardavimo vadovais.

Mokymo tikslai:

  • suteikti žinių, kaip efektyviai valdyti pardavimo pajėgas;
  • tobulinti būtinus pardavimo vadovų įgūdžius, vedant savo pardavėjų komandas ambicingų tikslų link.

Šiuose mokymuose pateikiamą teorinę medžiaga išbandysite atlikdami praktines užduotis.

Grupėje jūsų bus ne daugiau kaip 12.

Mokymus veda

Dainius Peldžius, „TMD Partners“ konsultantas, pardavimų valdymo, darbuotojų ugdymo ir efektyvaus vadovavimo ekspertas, turintis ilgametę vadovavimo pardavimo padaliniui patirtį, konsultuojantis diegiant efektyvaus pardavimo padalinio valdymo modelius žinomose Lietuvos bei tarptautinėse bendrovėse. Dainius ugdo organizacijų ir pardavimo vadovus bei jų pardavimo pajėgas, veda efektyvaus pardavimo padalinio valdymo ir darbo su svarbiausiais klientais mokymo programas bei vidinių trenerių ugdymo projektus, dirba tarptautiniuose projektuose Rusijoje, Kazachstane, Gruzijoje, Armėnijoje, Latvijoje. Konsultantas yra mokymo programų „Efektyvus pardavimo padalinio valdymas“, „Svarbiausių klientų valdymas“ autorius, pardavimų kurso vadovams „Kaip sukurti pergalingas pardavimų pajėgas“ iniciatorius ir pagrindinis konsultantas, sertifikuotas darbui su JAV Inscape Publishing kompanijos mokymo metodikomis Lietuvoje.

Lektoriai

Dainius Peldžius
photo
Dainius Peldžius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Pardavimų valdymo, darbuotojų ugdymo ir efektyvaus vadovavimo ekspertas, turintis ilgametę vadovavimo pardavimo padaliniui patirtį, konsultuojantis diegiant efektyvaus pardavimo padalinio valdymo modelius žinomose Lietuvos bei tarptautinėse bendrovėse. Dainius ugdo organizacijų ir pardavimo vadovus bei jų pardavimo pajėgas, veda efektyvaus pardavimo padalinio valdymo ir darbo su svarbiausiais klientais mokymo programas bei vidinių trenerių ugdymo projektus, dirba tarptautiniuose projektuose Rusijoje, Kazachstane, Gruzijoje, Armėnijoje, Latvijoje. Konsultantas yra mokymo programų „Efektyvus pardavimo padalinio valdymas“, „Svarbiausių klientų valdymas“ autorius, pardavimų kurso vadovams „Kaip sukurti pergalingas pardavimų pajėgas“ iniciatorius ir pagrindinis konsultantas, sertifikuotas darbui su JAV Inscape Publishing kompanijos mokymo metodikomis Lietuvoje.

Dainius Peldžius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Programa

08:45-9:00 Registracija
09:00-10:30 val.

Ko organizacija tikisi iš pardavimo vadovo?

  • Pardavimo vadovo funkcijos
  • 5 didžiausi pardavimo vadovų iššūkiai, valdant pardavimo pajėgas.
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30

Kryptis: klientų segmentavimas

  • Segmentavimo kriterijų pasirinkimas ir klientų sąrašų sudarymas
  • Klientų segmentavimo matrica
  • Veiklos tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams.

Kainos

Dalyvio mokestis

480 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 600 Eur
Šis mokestis galioja registruojantis iki gegužės 18 dienos.

Dalyvio mokestis

450 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 540 Eur
Šis mokestis galioja registruojant 2-4 dalyvius iš vienos įmonės iki gegužės 18 dienos.

Dalyvio mokestis

420 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 510 Eur
Šis mokestis galioja registruojant 5 ir daugiau dalyvių iš vienos įmonės iki gegužės 18 dienos.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva