Programa

Sausio 22 d.
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00
Viešbutis „Urbihop“

Įvadas

  • Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka?
  • Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?
  • Pardavėjų evoliucija: išlieka stipriausi.
  • Emocinė pardavėjo kompetencija.
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45
Viešbutis „Urbihop“

Ryžtas parduoti

  • Proaktyvumas ir atkaklumas: įgūdžių lavinimo treniruotė.
  • Požiūrio taško pakeitimas: nuo problemų vengimo prie jų sprendimų.
  • Atkaklumo treniravimas: geriausi pardavėjai niekada nepasiduoda.
  • Išėjimo iš komforto zonos įprotis.
  • Kaip prisiversti vykdyti „nerealius“ tikslus?
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15
Viešbutis „Urbihop“

Vidinė pardavėjo motyvacija

  • Kas yra mano energijos šaltiniai ir kaip juos panaudoti?
  • Tarpinių tikslų pasiekimas ir pergalės - energijos suteikiančios priemonės.
  • Kaip įveikti atidėliojimą, „blogas dienas“ ir kitus motyvaciją atimančius dalykus?
  • Ką daryti, kad pirmadienis būtų „gera diena“? Kaip uždegti savo ir kitų žmonių akis?
  • Pakilimas po nesėkmių, „tuščio“ laikotarpio ir tikėjimo išlaikymas.
  • Kaip tvarkytis su neigiamomis emocijomis: nusivylimu, nerimu, susierzinimu?
  • Pasitikėjimo savimi stiprinimas. Nuostatos į save, klientą, produktą ir kompaniją.
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00
Viešbutis „Urbihop“

Kliento pažinimas ir pokalbio valdymas. Užbaigimas

  • Kodėl nepastebime arba nesureaguojame į kliento elgesį? Dažniausios pardavėjų bendravimo klaidos.
  • Kaip atpažinti ir suprasti kliento būsenas, emocijas, nuotaikas?
  • Gebėjimas prisitaikyti prie kliento elgesio, situacijos ir pokalbio eigos.
  • Kliento emocijų valdymas: iššūkiai ir galimybės.
  • Kaip sumažinti kliento nerimą, nepasitenkinimą ir susierzinimą?
  • Nuo pasipriešinimo link susitarimo.
  • Seminaro medžiagos apibendrinimas
  • Savo mokymosi ir treniruočių plano gairių sudarymas.
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva