Šalti skambučiai – nauja karta

  • Išgirsite naujausias šaltų skambučių tendencijas
  • Sužinosite, kada skambinti „šaltai“, o kada po laiško
  • Išgirsite, kaip įveikti skambučių baimę
Vasario 22 d.
„Corner“ viešbutis, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Apie mokymus

Smarkiai intensyvėjant komunikacijos srautui įvairiais kanalais, keičiasi ir komunikacijos forma bei turinys. Didžioji dalis Lietuvos įmonių jau susipažino su šaltais skambučiais arba išmoko juos daryti. Todėl šiandieninėje šaltų skambučių komunikacijoje atsiranda naujos tendencijos ir taisyklės. Pagal naujausias tendencijas komunikacija šaltuose skambučiuose skirstoma į tris modelius:

a) ekspertinis pardavimas

b) didelio poreikio produkto pardavimas

c) skambutis su išankstine komunikacija

Šie mokymai – apie šaltų skambučių strategijas, jų pasirinkimą, komunikaciją pagal tinkamus segmentus ir produktų tipus. 

Mokymai paremti praktika, pavyzdžiais ir dalyvių situacijų analize. Mokymuose dalyviai pasirinks tinkamą skambučių strategiją savo produktui ir susidėlios preliminarius scenarijus. 

Mokymuose sužinosite: 

  • Kada šalti skambučiai pasiteisina
  • Kokiais atvejais geriau atakuoti klientą el. laiškais
  • Kada skambinti visai šaltai
  • Kada skambinti po laiško 
  • Kada skambinti tik gavus rekomendaciją
  • Kokiems kliento atstovams skambinti 
  • Kaip įveikti skambučių baimę 
  • Kaip neprarasti ekspertiškumo darant šaltus skambučius
  • Asmens duomenų apsauga ir skambučiai

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Andrius Maziliauskas

daugiausiai patirties sukaupė B2B ir B2C pardavimų bei investicijų pritraukimo srityse. Derybose bei  B2B pardavimuose dirbo su įvairių miestų savivaldybėmis, taip pat su AB „Kauno tiltai“,  „Vilniaus vandenys“, „Swedbank“, UAB „Kuršasta“, „Sumeda“, „Scandagra“  ir t.t. Veda seminarus bei mokymus įmonėms pardavimų bei derybų temomis.

Programa

09:15 – 09:30 Registracija
09:30 – 11:00

Įvadas

  • Kaip dažniausiai atrodo komunikacija skambučiuose
  • Kodėl skambučius daryti taip sunku
  • Esminiai efektyvios komunikacijos principai
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva