Sėkmingo pardavėjo kodas

  • Atrasite naujų būdų užmegzti ir palaikyti konstruktyvų pokalbį, vedantį link susitarimo
  • Geriau suprasite susitikimo su klientu eigą ir dinamiką
  • Gausite įrankių tolesniam pardavimo profesionalumo ugdymui
Gruodžio 3 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Mokymų tikslas

  • Padėti dalyviams atpažinti silpnąsias ir tobulintinas savo pardavimo įgūdžių sritis
  • Parodyti, kaip mes patys išprovokuojame gynybines kliento reakcijas
  • Atrasti naujų būdų užmegzti ir palaikyti konstruktyvų pokalbį, vedantį link susitarimo
  • Padėti geriau suprasti susitikimo su klientu eigą ir dinamiką
  • Suteikti įrankius tolesniam pardavimo profesionalumo ugdymui

Mokymuose Jūs

  • Turėsite intensyvias praktines treniruotes, naudojant dalyvių patirtį ir situacijas
  • Gausite grįžtamąjį ryšį iš kitų dalyvių ir trenerio
  • Diskutuosite grupėje ir porose

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Darius Pietaris, vienas geriausių šalies mokymo ekspertų, bene labiausiai patyręs asmeninio tobulėjimo, pardavimo ir derybų srities konsultantas Lietuvoje, savo patirtimi bei kompetencija padėjęs tūkstančiams vadovų bei organizacijų pasiekti geresnių veiklos rezultatų.

Darius konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas ir sprendimų priėmėjus, padeda organizacijų lyderiams rasti būtiną darbo ir gyvenimo balansą, nukreipti turimus resursus teisinga linkme bei būti sėkmingais įvairiose situacijose. Konsultantas veda mokymo programas, padedančias susitarti derybose, spręsti konfliktus, ugdyti vidinius trenerius bei emocinę kompetenciją vietiniuose bei tarptautiniuose mokymo projektuose Kazachstane, Rusijoje, Baltarusijoje, Latvijoje, Estijoje, Švedijoje ir kt. 

Darius yra sertifikuotas dirbti su JAV Inscape Publishing kompanijos mokymo metodikomis Lietuvoje, baigęs BICG (Baltic Institute of Corporate Governance) profesionalaus valdybos nario programą.

Programa

09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Įvadas

  • Dėl kokių priežasčių nepasiekiame pardavimo susitikimų tikslų?
  • Dalyvavimas kliento sprendimo priėmimo procese – pardavimo raktas.
  • „Išgirsti –  suprasti – sureaguoti“ modelis.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva