Kaip pakilti natūralios „Google“ paieškos sistemoje ir įgauti konkurencinį pranašumą

  • Sužinosite dabartinę savo svetainės SEO būklę, kiekvienam dalyviui pateiksime jo svetainės SEO analizę
  • Išmoksite panaudoti SEO technikas, turinčias didžiausią įtaką natūralios paieškos pozicijai
  • Išmoksite nustatyti didžiausias SEO galimybes savo įmonei ir apskaičiuoti reikiamas investicijas bei finansinę grąžą
Kovo 5 d.
„Corner“ viešbutis, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Apie mokymus

  • Suprasite, kas yra SEO, kokių paieškos naujovių siūlo „Google“ ir kaip keičiasi žmonių naudojimosi „Google“ paieška tendencijos.
  • Sužinosite dabartinę savo svetainės SEO būklę, per mokymus kiekvienam dalyviui pateiksime jų svetainės SEO analizę. Taip pat kartu sudėliosime prioritetinius veiksmus, reikalingus pašalinti didžiausias problemas.
  • Išmoksite apskaičiuoti reikiamas investicijas ir potencialią finansinę SEO grąžą pagal kiekvieną raktažodį.
  • Sužinosite, kokius įrankius naudoti ir kaip efektyviai stebėti SEO pokyčius – savo ir konkurentų. Susidėliosime veiksmingo SEO internetinio puslapio struktūrą.
  • Apžvelgsime veiksmingiausias atgalinių nuorodų generavimo strategijas.

Jūs išmoksite:

  • Susidėlioti SEO darbus prioritetų tvarka, atsižvelgdami į naujausias tendencijas.
  • Panaudoti technikas, leidžiančias natūralioje paieškoje pateikti daugiau ir įvairesnės informacijos nei konkurentai.
  • Panaudoti SEO technikas, turinčias didžiausią įtaką natūralios paieškos pozicijai.
  • Identifikuoti ir nagrinėti savo puslapio SEO statusą ir pokyčius.
  • Nustatyti didžiausias SEO galimybes savo įmonei ir apskaičiuoti reikiamas investicijas bei finansinę grąžą.
  • Sekti ir įvertinti SEO efektyvumą atlikdami pokyčius patys ir dirbdami su SEO agentūra.
  • Pasirinkti veiksmingiausius mokamus ir nemokamus SEO įrankius.
  • Pasirinkti pelningiausius raktažodžius.
  • Sukurti naują ar pritaikyti esamą puslapį konkretiems raktažodžiams.
  • Generuoti atgalines nuorodas pritaikydami veiksmingiausias strategijas.

Mokymai skirti:

  • Rinkodaros specialistams
  • Mažų ir vidutinių įmonių vadovams, dirbantiems su SEO agentūromis
  • Internetinių svetainių administratoriams

Į mokymus rekomenduojame atsinešti savo kompiuterį, galėsite iškart praktiškai pritaikyti gautą informaciją ir dirbti ne pagal teorinį modelį, o remdamiesi savo įmonės pavyzdžiu.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Giedrius Morkūnas - „Growth Hacking agentūros „Riard“ bendraturtis, Lietuvos marketingo asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje. Per daugiau nei 12 metų rinkodaros srityje Giedrius dirbo su ASUS, „Western Union“, „Canon“, HP, „Dove“ ir kitais gerai žinomais prekių ženklais. Bendradarbiavo su „Love Profero“, „Williams Lea Tag“, „Resolution“, SEM ir kitomis lyderiaujančiomis internetinės rinkodaros agentūromis Lietuvoje ir užsienyje. Svarbiausias to pranašumas – praktine patirtimi paremti mokymai. Giedrius yra vadinamojo „performance marketing“ atstovas ir sėkmę matuoja pagal apskaičiuojamą naudą įmonei, tad mokymuose didelis dėmesys skiriamas analitikai ir efektyvumo apskaičiavimui.

Lektoriai

Giedrius Morkūnas
photo
Giedrius Morkūnas
„Growth Hacking“ agentūros „Riard“ bendraturtis, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje.

„Growth Hacking agentūros „Riard“ bendraturtis, Lietuvos marketingo asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje. Per daugiau nei 12 metų rinkodaros srityje Giedrius dirbo su ASUS, „Western Union“, „Canon“, HP, „Dove“ ir kitais gerai žinomais prekių ženklais. Bendradarbiavo su „Love Profero“, „Williams Lea Tag“, „Resolution“, SEM ir kitomis lyderiaujančiomis internetinės rinkodaros agentūromis Lietuvoje ir užsienyje. Svarbiausias to pranašumas – praktine patirtimi paremti mokymai. Giedrius yra vadinamojo „performance marketing“ atstovas ir sėkmę matuoja pagal apskaičiuojamą naudą įmonei, tad mokymuose didelis dėmesys skiriamas analitikai ir efektyvumo apskaičiavimui.

Ekspertinės sritys: vidinė komunikacija, lyderių komunikacija, bendradarbiavimas tarp padalinių, skirtingų komunikacijos sričių veiklos derinimas, turinio kūrimas ir žinučių formavimas, grįžtamasis ryšys ir efektyvumo matavimas.

Giedrius Morkūnas
„Growth Hacking“ agentūros „Riard“ bendraturtis, „Growth Hacking“ ir SEO instruktorius mokymų agentūroje „Academy Class“ Didžiojoje Britanijoje.

Programa

09:15-09:30 Registracija
09:30-11:00

Įvadas į SEO

  • Kaip veikia paieška
  • Kas yra SERP ir kaip įgauti konkurencinį pranašumą
  • Svarbiausi algoritmai
  • Trys svarbiausi veiksniai, lemiantys SEO poziciją paieškoje
  • SEO strategijų klasifikacija

 

Kaina

Dalyvio mokestis 03 05

248 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 10 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva