Programa

9.30–11.00

Skirtingų metodikų taikymas kuriant skaitmeninius produktus

11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Fokusas į vertės kūrimą. Kodėl svarbu nesilaikyti plano?

12.30–13.30 Pietų pertrauka
13.30–15.00

Iteracinis produktų kūrimas: greitesnis produkto paleidimas į rinką, mažesnės investicijos

15.00–15.15 Pertrauka
15.15–17.00

Tarpfunkcinės produkto kūrimo komandos

9.30–11.00

Pasiruošimas produkto vystymui

11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Produkto vizijos kūrimas

12.30–13.30 Pietų pertrauka
13.30–15.00

Skaitmeninio produkto kūrimas nuo a iki z: darbų planavimas, įgyvendinimas, progreso matavimas

15.00–15.15 Pertrauka
15.15–17.00

Produkto kūrimo prioritetų ir suinteresuotų šalių poreikių valdymas

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva