Programa

Rugsėjo 27 d.
09:15-09:30 Registracija
09:30-11:15
Vilnius

Kaip kuriama reputacija

  • Kokie elementai sudaro reputaciją?
  • Kaip formuojamas darbdavio įvaizdis? Kas už jį atsakingas? 
  • Kaip formuojama vadovo reputacija? Kiek komunikacija lemia vadovo vertę rinkoje?
11:15-11:30 Kavos pertrauka
11:30-13:00
Vilnius

10 priežasčių, kodėl jūsų įmonėje komunikacija tampa kaštais, o ne investicija

13:00-13:45 Pietūs
13:45-15:30
Vilnius

Kaip matuoti komunikacijos vertę

  • Efektyvi vidinė komunikacija = mažiau iššvaistyto laiko.
  • Kodėl viena „viešųjų ryšių kampanija“ nėra panacėja?
  • Ir meilę, t.y., reputaciją, galima išmatuoti.
15:30-15:45 Kavos pertrauka
15:45-16:30
Vilnius

Kokius tikslus kelti komunikacijos ir rinkodaros komandoms?

  • Kaip atsirinkti komunikacijos ir rinkodaros sričių darbuotojus?
  • Kaip atsirinkti komunikacijos partnerius?
  • Ko vadovas gali tikėtis iš efektyviai veikiančių ir profesionalių komunikacijos komandų?
16:30-17:00
Vilnius

Ką savo ir savo įmonės veikloje darysiu kitaip

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva