Programa

Lapkričio 20 d.
09:15–09:30 Registracija
09:30–11:00

Stresas – priešas ar draugas?

  • Stresas ir aš, ar man jau laikas susirūpinti?
  • Kas geriau, dirbti su stresu, kai jis yra, ar ieškoti būdų jo išvengti?
  • Neįprasti streso valdymo būdai.
  • Ką duoda žinojimas kaip veikia stresas?
  • Tikslų susijusių su stresu įsivardinimas.
11:00–11:15 Pertrauka
11:15–13:00

Streso katilas. Ar tikrai yra neįveikiamų dalykų?

  • Su kokiomis stresinėmis situacijomis susiduriame ir kaip jas įveikti?
  • Žvalumo pratimas – pirmoji pagalba kai patiriame stresą.
  • Kaip organizmas reaguoja į stresą?
  • Pratimai ir metodai stresui mažinti: įvykus stresui, prieš būsimą stresą, patiriant stresą.
13:00–13:45 Pietūs
13:45–15:15

Streso žemėlapio pėdomis sekant

  • Streso požymiai: kaip juos atpažinti, kokių turiu daugiausiai.
  • Mintys – streso šaltinis. 5+ metodas, užtikrinantis ilgalaikes teigiamas pasekmes.
  • Streso priežastys: kontroliuojamos, įsivaizduojamos, nekontroliuojamos.
  • Pratimai ir metodai stresui mažinti: įvykus stresui, prieš būsimą stresą, patiriant stresą.
15:15–15:30 Pertrauka
15:30–17:00

Pajutau stresą. Pagalvojau. Laimėjau.

  • Konfliktas – streso šaltinis. Kaip po konflikto su kolega, šeimos nariu bendrauti be nuoskaudos ir ramiai?
  • Streso valdymas kritinėse situacijose, kai reikia nusiraminti per kelias sekundes.
  • Kai baimė didesnė už suvokimą. Kaip padėti sau išeiti iš tokių situacijų?
  • Darbų vilkinimas ir stresas. Kaip sau padėti?
  • Pratimai ir metodai stresui mažinti: įvykus stresui, prieš būsimą stresą, patiriant stresą.
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva