Programa

Gegužės 31 d.
09:00-09:30 Registracija
09:30 - 11:00
Vilnius

Streso atsiradimas ir vystymosi procesas

  • Streso samprata. Ilgalaikis ir trumpalaikis stresas, jo nauda ir žala.
  • Streso priežastys, požymiai ir pasekmės.
  • Streso lygio asmeninis įsivertinimas ir stresą keliančių situacijų auditas. Stresorių grupavimas ir įsisąmoninimas.
  • Įsitikinimai ir nuostatos, palaikančios streso atsiradimą. Nuostatų atpažinimas ir keitimas.

 

11:00-11:15 Pertrauka
11:15-12:45
Vilnius

Psichologinio atsparumo stresui ugdymas. Penki esminiai streso valdymo įgūdžiai

  • Streso įveikimo būdai: efektyvūs, mažiau efektyvūs ir destruktyvūs.
  • Minčių stebėjimas, stresą keliančių minčių atpažinimas ir keitimas. 10 mąstymo klaidų ir jų korekcija.
  • Sąmoningumu ir dėmesingumu grįstas streso valdymas – kas tai?
12:45-13:45 Pietūs
13:45-15:15
Vilnius

Psichologinio atsparumo stresui ugdymas (tęsinys)

  • Minčių stebėjimo pratimai, stresą keliančių minčių atpažinimas ir keitimas.
  • Sąmoningumu ir dėmesingumu grįstas streso valdymas - mindfulness pratimai bei trumpos (3- 5 min.) meditacijos ir jų pavyzdžiai. Autopilotas ir buvimas „čia ir dabar“. Dėmesingas kvėpavimas ir kitos dėmesingumą lavinančios formalios ir neformalios praktikos.
  • Vizualizacijos pratimai. Vizualizacijos nauda mažinat nerimą. Vizualizacijos pratimai, padedantys pasiekti tikslų.
  • Fiziniai pratimai. Įtampos kūne sumažinimo būdai. Fiziniai pratimai, kuriuos galite atlikti darbo vietoje.
15:15-15:30 Pertrauka
15:30-17:00
Vilnius

Laiko planavimas ir streso valdymas

  • Laiko planavimo ypatumai arba ką reiškia „plaukti pasroviui“.
  • Laiko planavimo klaidos ir streso atsiradimo priežastys.  
  • Pareto dėsnis praktiškai.
  • Eisenhhower'io laiko valdymo matrica, praktinis jos panaudojimas.
  • Apibendrinimas: 21 būdas, padedantis sumažinti patiriamą stresą ir užkirsti kelią perdegimui.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva