Ugdančioji lyderystė (2 nuotoliniai susitikimai)

  • Išgirsite, kokie yra 4 esminiai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje
  • Gausite įrankių, kurie jums padės ugdyti darbuotojus, rasti kūrybiškus problemų sprendimus
  • Įsivertinsite savo ugdančiosios lyderystės kompetencijas, geriau pažinsite save
Lapkričio 17–18 d. 9–12.30 val.
2 nuotoliniai susitikimai

Mokymai vyks nuotoliniu būdu. Kviečiame į du susitikimus:

  • Lapkričio 17 d. Ugdymo kultūros formavimas
  • Lapkričio 18 d. Pagrindiniai įgūdžiai, kurių reikia ugdančiam lyderiui

Ugdymo kultūra organizacijoje gali padėti pritraukti talentus, padidinti darbuotojų įsitraukimą,  motyvaciją, pagerinti asmeninius ir komandinius rezultatus bei efektyvumą.

Vadovai, ugdantys darbuotojus, gali daugiau laiko skirti strateginiams ar seniai suplanuotiems darbams, nes savarankiški darbuotojai vis daugiau užduočių atlieka be vadovo pagalbos.

Mokymuose:

  • Aptarsime įvairias ugdymo formas ir  priemones organizacijose.
  • Gausite įrankių, kurie jums padės ugdyti darbuotojus, rasti kūrybiškus problemų sprendimus, siekti efektyvesnių rezultatų bei individualiai augti.
  • Įsivertinsite savo ugdančiosios lyderystės kompetencijas, geriau pažinsite save.

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Renata Misevičienė, lyderystės, vadovavimo ir įtakos srities ekspertė, „TMD partners“ vyr. konsultantė – partnerė

Renata kuria bei įgyvendina ilgalaikes lyderystės ir vadovų ugdymo programas, patyriminio ugdymo projektus, vysto e. mokymosi ilgalaikes vadovų programas, konsultuoja organizacijas efektyvaus veiklos valdymo ir vadovavimo klausimais, pataria organizacijoms, diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius, atliekant darbuotojų vertinimus.

Renata yra baigusi ICF (International Coach Federation) akredituotas vadovų ir darbuotojų ugdymo programas, licencijuota (The Society of NLP) neurolingvistinio programavimo meistrė, sertifikuota DiSC konsultantė, baigusi Europos Geštalto Terapijos asociacijos Geštalto terapijos metodų taikymo darbe su grupėmis programą.

Lektoriai

Renata Misevičienė
photo
Renata Misevičienė
Lyderystės, vadovavimo ir įtakos srities ekspertė, „TMD partners“ vyr. konsultantė – partnerė

Renata Misevičienė
Lyderystės, vadovavimo ir įtakos srities ekspertė, „TMD partners“ vyr. konsultantė – partnerė

Programa

9–12.30 val.

Ugdymo kultūros formavimas

  • Tyrimai, pagrindžiantys vadovavimo ugdant naudą organizacijose.
  • Kaip sukurti ugdymo aplinką savo komandoje ir organizacijoje? Ką reiškia „koučingas“ (coaching) vadovo darbe?
  • 4 esminiai pamatiniai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje.
  • Dėl kokių priežasčių tik nedaugelis vadovų skiria laiko sisteminiam savo darbuotojų ugdymui? Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų? Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Kaip išvengti nesėkmių?
  • Ugdymo sritys: įgūdžių lavinimas, darbo atlikimo gerinimas, vertybinės elgsenos keitimas,  asmenybės ugdymas ir būtinos sąlygos.
  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį?  Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas?  Praktinės užduotys: ugdymo poreikio nustatymas ir tikslų suformulavimas, ugdymo plano sudarymas. Praktinių atvejų analizės.
  • Kokius ugdymo metodus gali taikyti lyderiai? Darbuotojų „šešėliavimas“, sisteminės ugdymo sesijos, grįžtamojo ryšio išsakymas, įtraukimas į sprendimo priėmimą ir sudėtingų užduočių delegavimas.
Numatoma 15 min. pertrauka
9–12.30 val.

Pagrindiniai įgūdžiai, kurių reikia ugdančiam lyderiui

  • Kas yra „psichologinis kontraktas”? Kodėl jis svarbus?
  • Technikos, padedančios kurti komandinį pasitikėjimą, efektyvūs mąstymą provokuojantys klausimai, aktyvus klausymas ir klausymosi lygiai.
  • Kaip pastebėti ir padėti darbuotojams įveikti vidinius barjerus, keisti ribojančius jų įsitikinimus?
  • Į tikslą orientuotų veiksmų ir pastangų modeliavimas kartu su darbuotoju arba komanda.
  • Praktiniai  metodai, kuriuos vadovas gali panaudoti komandinio ugdymo sesijų metu, siekiant spręsti konfliktus, ieškoti kūrybiškesnių būdų spręsti problemas, sukurti planus geresniems rezultatams, efektyvesniam bendradarbiavimui.
  • Praktinės treniruotės, simuliacijos, eksperimentai ir realių ugdymo atvejų analizės. Individualūs ugdomieji pokalbiai ir komandos „koučingas“.
  • Ugdymo metodų taikymas praktikoje: kaip integruoti ugdymą, grįžtamąjį ryšį, tikslų iškėlimą ir vertinimą į kasdieninį vadovo darbą?
  • Refleksijos: kokius naudingiausius principus ir įrankius galiu pritaikyti savo ir savo komandos narių sąmoningumo, produktyvumo didinimui siekiant geresnių rezultatų? Ugdymo planų parengimas konkretiems pasirinktiems darbuotojams.
Numatoma 15 min. pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks lapkričio 17–18 d.)

296 Eur

+ PVM Įprasta kaina 370 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki spalio 6 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva