Programa

9–12.30 val.

Ugdymo kultūros formavimas

  • Tyrimai, pagrindžiantys vadovavimo ugdant naudą organizacijose.
  • Kaip sukurti ugdymo aplinką savo komandoje ir organizacijoje? Ką reiškia „koučingas“ (coaching) vadovo darbe?
  • 4 esminiai pamatiniai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje.
  • Dėl kokių priežasčių tik nedaugelis vadovų skiria laiko sisteminiam savo darbuotojų ugdymui? Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų? Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Kaip išvengti nesėkmių?
  • Ugdymo sritys: įgūdžių lavinimas, darbo atlikimo gerinimas, vertybinės elgsenos keitimas,  asmenybės ugdymas ir būtinos sąlygos.
  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį?  Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas?  Praktinės užduotys: ugdymo poreikio nustatymas ir tikslų suformulavimas, ugdymo plano sudarymas. Praktinių atvejų analizės.
  • Kokius ugdymo metodus gali taikyti lyderiai? Darbuotojų „šešėliavimas“, sisteminės ugdymo sesijos, grįžtamojo ryšio išsakymas, įtraukimas į sprendimo priėmimą ir sudėtingų užduočių delegavimas.
Numatoma 15 min. pertrauka
9–12.30 val.

Pagrindiniai įgūdžiai, kurių reikia ugdančiam lyderiui

  • Kas yra „psichologinis kontraktas”? Kodėl jis svarbus?
  • Technikos, padedančios kurti komandinį pasitikėjimą, efektyvūs mąstymą provokuojantys klausimai, aktyvus klausymas ir klausymosi lygiai.
  • Kaip pastebėti ir padėti darbuotojams įveikti vidinius barjerus, keisti ribojančius jų įsitikinimus?
  • Į tikslą orientuotų veiksmų ir pastangų modeliavimas kartu su darbuotoju arba komanda.
  • Praktiniai  metodai, kuriuos vadovas gali panaudoti komandinio ugdymo sesijų metu, siekiant spręsti konfliktus, ieškoti kūrybiškesnių būdų spręsti problemas, sukurti planus geresniems rezultatams, efektyvesniam bendradarbiavimui.
  • Praktinės treniruotės, simuliacijos, eksperimentai ir realių ugdymo atvejų analizės. Individualūs ugdomieji pokalbiai ir komandos „koučingas“.
  • Ugdymo metodų taikymas praktikoje: kaip integruoti ugdymą, grįžtamąjį ryšį, tikslų iškėlimą ir vertinimą į kasdieninį vadovo darbą?
  • Refleksijos: kokius naudingiausius principus ir įrankius galiu pritaikyti savo ir savo komandos narių sąmoningumo, produktyvumo didinimui siekiant geresnių rezultatų? Ugdymo planų parengimas konkretiems pasirinktiems darbuotojams.
Numatoma 15 min. pertrauka
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva