Programa

9–12.30 val.

Įvadas. Veiklos valdymo procesas organizacijoje ir šiuolaikinės  veiklos aptarimo pokalbių tendencijos

  • Susipažinimas. Dalyvių klausimai ir lūkesčiai mokymams.
  • Procesai, reikalingi efektyviai valdyti organizacijos veiklą: tikslų nustatymai, planų sudarymai, kasdieninis grįžtamasis ryšys, metiniai pokalbiai, periodiniai veiklos aptarimai, kultūrai formuoti reikalingos vertybės, kompetencijos ir kt.
  • Kokios yra šiuolaikinės veiklos aptarimo kryptys?  Kada metinis veiklos aptarimo pokalbis yra nepakeičiama veiklos valdymo priemonė? Kada jie tampa neefektyvūs? Kokios dažniausiai daromos vadovo klaidos pokalbio metu?

Metiniai ir periodiniai veiklos aptarimo pokalbiai

  • Metinio veiklos aptarimo pokalbio nauda organizacijai, vadovui, darbuotojui.
  • Metinio veiklos aptarimo pokalbio tikslai ir forma, pokalbio etapai.
  • Šiuolaikinės veiklos pamatavimo skalės ir veiklos aptarimo formos. Vertinamojo pokalbio transformacija į ugdomąjį.
  • Kokių vadovo įgūdžių pareikalauja šiuolaikiniai ugdomieji veiklos aptarimo pokalbiai?
  • Periodiniai veiklos aptarimo pokalbiai kaip sistemingas darbuotojo augimo progreso sekimas. Pokalbių periodiškumas, struktūra ir eiga.
  • Kokie klausimai paprastai aptariami veiklos aptarimo pokalbio metu?
  • Kaip tinkamai pasiruošti veiklos aptarimo pokalbiui?

Veiklos tikslų nustatymas

  • Veiklos tikslai: KĄ turi daryti? Veiklos tikslų lygiai ir tikslų rūšys. Kokybiniai ir kiekybiniai darbo tikslai, jų nustatymas ir suformulavimas taikant SMART principą.
  • Tikslo kaskadavimas (išskaidymas).
  • Individualus ir grupinis darbas – tikslų kėlimo treniruotės.

Ugdymo ir tobulėjimo tikslų nustatymas

  • Organizacijos kompetencijų sistema: KAIP turi dirbti.
  • Kompetencijų sistema: profesinės, bendrosios, lyderystės.
  • Vertybių bei kompetencijų sąsajos su veiklos vertinimu ir ugdymu.
  • Kaip iškelti ugdymo tikslus ir sudaryti ugdymo planą savo darbuotojui?
  • Ugdymo tikslų kėlimas profesinei ir vadybinei veiklai, asmeniniam augimui, vertybių užtikrinimui.
  • Galimų ugdymo formų ir priemonių parinkimas.
  • Praktinės užduotys: ugdymo tikslo iškėlimas ir plano sudarymas.

Planuojama pertrauka.

9–12.30 val.

Darbuotojo lūkesčių valdymas

  • Darbuotojų lūkesčiai.
  • Dažniausiai pasitaikantys iššūkiai veiklos aptarimo pokalbių metu.
  • Darbuotojo išsakytų lūkesčių tinkamas suvaldymas. Kaip valdyti pokalbį, jei darbuotojas prašo to, ko negalite duoti?
  • Praktinės video simuliacinės užduotys.

Ugdomųjų veiklos bei asmeninio augimo aptarimo pokalbių pravedimo įgūdžiai

  • Ugdomieji klausimai veiklos aptarimo pokalbio metu: kaip meistriškai aptarti praėjusį laikotarpį ir skatinti mąstyti apie būsimąjį?
  • Kaip sukurti  pozityvią ugdančią aplinką? Nežodinio bendravimo svarba ir aktyvaus klausymosi įgūdžiai.
  • Kaip tinkamai aptarti efektyvius ir neefektyvius darbuotojo veiklos rezultatus bei sutarti dėl lūkesčių ateičiai?
  • Kaip tinkamai suteikti grįžtamąjį ryšį, įsivertinti atitikimą pagal vertybiškumą organizacijoje? Kaip įvertinti darbuotojo kompetencijas?
  • Kaip pateikti vertingą pozityvų grįžtamąjį ryšį?
  • Žmogaus reakcijos į negatyvų grįžtamąjį ryšį. Darbuotojų gynybinių reakcijų valdymas. Konstruktyvios kritikos pateikimas.
  • Praktinės video simuliacinės užduotys.

Kaip gauti gįžtamąjį ryšį sau?

  • Kaip paprašyti darbuotojo grįžtamojo ryšio? Kaip paskatinti grįžtamojo ryšio teikimą? Kaip prakalbinti uždaro būdo darbuotoją? Kaip profesionaliai priimti grįžtamąjį ryšį?
  • Praktiniai patyrimai.

Užbaigimas

  • Seminaro apibendrinimas. Individualių įgūdžių tobulinimo veiksmų planas.

Planuojama pertrauka.

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva