Programa

09:00–09:30 Dalyvių registracija
09:30–11:00
Viešbutis „Urbihop“

Ugdymo kultūros nauda komandoje ir organizacijoje

  • Naujausi tyrimai, pagrindžiantys, kaip ugdymo kultūra gali padėti pritraukti talentų, padidinti darbuotojų įsitraukimą, motyvaciją, pagerinti asmeninius ir komandinius rezultatus bei efektyvumą
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45
Viešbutis „Urbihop“

Ugdymo tikslai, procesas organizacijoje ir būtina aplinka

  • Dėl kokių priežasčių tik nedaugelis vadovų skiria laiko savo pavaldiniams ugdyti?
  • Vadovų nuostatos dėl ugdymo ir tobulinimo
  • Kas yra „psichologinis kontraktas“? Kodėl jis svarbus?
  • Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų?
  • Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Galimos nesėkmės, kaip elgtis ir to išvengti
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15
Viešbutis „Urbihop“

Ugdymo tikslai, procesas organizacijoje ir būtina aplinka (tęsinys)

  • Dėl kokių priežasčių tik nedaugelis vadovų skiria laiko savo pavaldiniams ugdyti?
  • Vadovų nuostatos į ugdymą ir tobulinimą
  • Kas yra „psichologinis kontraktas“? Kodėl jis svarbus?
  • Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų?
  • Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Galimos nesėkmės, kaip elgtis ir to išvengti
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00
Viešbutis „Urbihop“

Kokius ugdymo metodus gali taikyti vadovai?

  • Dvi bendrai priimtos ugdymo formos: direktyvus ir nedirektyvus ugdymas
  • Koučingo samprata: ar gali būti vadovas koučeris?
  • Kuo skiriasi ugdymas nuo darbo rezultatų vertinimo?
  • Sistemingos individualios ugdymo sesijos. Komandinės ugdymo sesijos
  • Grįžtamojo ryšio išsakymas
  • Įtraukimas į sprendimo priėmimą ir sudėtingų užduočių delegavimas. Stebėjimas darbo vietoje
09:30–11:00
Viešbutis „Urbihop“

Kaip nustatyti ugdymo poreikį, tikslus ir ugdymo veiksmų planą?

  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį?
  • Darbuotojų branda pagal situacinį lyderystės modelį
  • Kada ir kokiu būdu vadovas gali ir turi padėti darbuotojui augti?
  • Ugdymo poreikio nustatymas ir tikslų formulavimas, ugdymo veiksmų plano sudarymas konkrečiam darbuotojui
11:00–11:15 Kavos pertrauka
11:15–12:45
Viešbutis „Urbihop“

Pagrindiniai įgūdžiai ir įrankiai, reikalingi ugdant darbuotojus

  • Kokius koučingo įgūdžius vadovas gali panaudoti savo darbe?
  • Technikos, padedančios sukurti pasitikėjimą darbuotojais, efektyvūs, mąstymą provokuojantys klausimai, aktyvus klausymasis ir klausymosi lygiai
  • Kaip pastebėti ir padėti darbuotojams įveikti vidinius barjerus, keisti ribojančius jų įsitikinimus? Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Į tikslą orientuotų veiksmų ir pastangų modeliavimas
  • Praktiniai metodai, kuriuos vadovas gali panaudoti komandinio ugdymo sesijų metu ir pritaikyti spręsdamas konfliktus, ieškodamas kūrybiškesnių būdų spręsti problemas, kurdamas planus geresniems rezultatams, efektyvesniam bendradarbiavimui pasiekti
  • Praktinės treniruotės, simuliacijos, eksperimentai ir realių ugdymo atvejų analizė
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:15
Viešbutis „Urbihop“

Pagrindiniai įgūdžiai ir įrankiai, reikalingi ugdant darbuotojus (tęsinys)

  • Kokius koučingo įgūdžius vadovas gali panaudoti savo darbe?
  • Technikos, padedančios sukurti pasitikėjimą darbuotojais, efektyvūs, mąstymą provokuojantys klausimai, aktyvus klausymasis ir klausymosi lygiai
  • Kaip pastebėti ir padėti darbuotojams įveikti vidinius barjerus, keisti ribojančius jų įsitikinimus? Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Į tikslą orientuotų veiksmų ir pastangų modeliavimas
  • Praktiniai metodai, kuriuos vadovas gali panaudoti komandinio ugdymo sesijų metu ir pritaikyti spręsdamas konfliktus, ieškodamas kūrybiškesnių būdų spręsti problemas, kurdamas planus geresniems rezultatams, efektyvesniam bendradarbiavimui pasiekti.
  • Praktinės treniruotės, simuliacijos, eksperimentai ir realių ugdymo atvejų analizė
15:15–15:30 Kavos pertrauka
15:30–17:00
Viešbutis „Urbihop“

Ugdymo planų parengimas konkretiems darbuotojams

  • Kokius naudingiausius principus ir įrankius galiu pritaikyti savo ir savo komandos narių sąmoningumui, produktyvumui didinti siekiant geresnių rezultatų?
  • Ugdymo planų parengimas konkretiems pasirinktiems darbuotojams
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva